V londýnskom obchode nájdeš nové figuríny.
Spoločnosť Nike si začala svoju spoločenskú zodpovednosť voči ženám uvedomovať už v roku 2017. Vtedy predstavila novú plus-size kolekciu, z ktorej si vyberú aj bacuľatejšie ženy túžiace po oblečení na cvičenie.
Od polovice minulého týždňa preto Nike uviedlo vo svojej predajni v Londýne nové bacuľaté figuríny, aby si každá zákazníčka mohla všimnúť, ako jednotlivé kúsky vyzerajú na rozdielnych postavách, píše CNN.
Nike sa rozhodlo, že chce vo vynovenej predajni oslavovať rozmanitosť a inkluzivitu v športe, čo pretransformovalo do prvej takejto figuríny v celom svojej histórii. Značka chce byť aj naďalej jedným z najväčších podporovateľov ženských atlétiek, ktoré motivujú zákazníčky zo všemožných plagátov v predajni, avšak uvedomuje si svoj význam aj medzi bežnými ženami športujúcimi len rekreačne.
Aj keď Nike nie je prvou značkou s bacuľatou figurínou v predajni, pretože ju v minulosti predbehli spoločnosti ako Old Navy či Nordstrom, zrejme si z tejto iniciatívy zoberú príklad mnohé ďalšie značky. Každý si koniec koncov zaslúži rovnakú príležitosť začať športovať.