Telekom počas minulého piatku zaznamenal niekoľkohodinový výpadok na celom území Slovenska, teraz ponúka svojim zákazníkom kompenzáciu.
Ešte počas posledného piatku zažili zákazníci Telekomu niekoľkohodinový výpadok signálu, počas ktorého si aspoň mali možnosť uvedomiť, ako nevyhnutné je pre nás všetkých spojenie prostredníctvom telefónu. Nefungovali hovory, posielanie, resp. príjmanie SMS správ ani dáta.
Situáciu začali kompetentní zástupcovia operátora riešiť okamžite a zároveň prostredníctvom oficiálneho Facebooku svoje kroky komunikovali. Minimálne na Wi Fi si teda mohol vedieť, čo sa aktuálne deje.
Keď už bolo všetko v poriadku, samotný výkonný riaditeľ Dušan Švalek naznačil, že zákazníkov Telekomu čaká kompenzácia: „V najbližších dňoch budeme situáciu neustále monitorovať. Je nám veľmi ľúto, že ste kvôli nášmu výpadku mali zlú skúsenosť a nenecháme to len tak.“
Pred pár desiatkami minút sme sa dozvedeli, že počas piatku – 17. mája budú v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali.
Zároveň sa dozvedáme, že tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky, takže si nič nemusíš nastavovať. Informuje o tom výkonný riaditeľ, ktorý zároveň ďakuje za trpezlivosť a pridáva, že piatkový výpadok malo na svedomí zlyhanie techniky.