Nielen Prievidza, ale aj tvoja peňaženka občas pripomína čiernu dieru.
Projekt Event Horizon Telescope od National Science Foundation spôsobil pred pár dňami otrasy vo vedeckej obci. Výskumníci celému svetu predstavili fotografiu čiernej diery, ktorú sme si doteraz mohli len predstavovať. Za fotografiou stojí celý tím výskumníkov, pričom dôležitú úlohu zohrala mladá vedkyňa Katie Bouman.
Slovákov však vedecké pozadie celého objavu až tak veľmi nezaujímalo, my sme si hneď začali čiernu dieru aplikovať na našu zemepisnú šírku a postarali sa o to tradičné zábavné stránky na Facebooku.
Chalani zo Zomri sa vďaka čiernej diere pustili do politikov, nezabudlo sa ani na Prievidzu, o ktorej všetci vedia, že je najväčšou dierou na Slovensku. Na druhej strane, keď sa po piatkovej noci v meste ráno zobudíš, takúto čiernu dieru nájdeš aj vo svojej peňaženke, čo platí v Bratislave, ale pokojne aj v Prievidzi.
Najviac zabodoval marketingový tím spoločnosti IKEA. Obľúbený obchodný dom vymyslel spôsob, ako pomocou vedeckého prelomu spropagovať svoj nový tanier v čiernej farbe, za čo si vyslúžila lajk od viac ako dvoch tisícok užívateľov na Facebooku a stovky pobavených komentárov.