Pôjde o vlastnú divíziu, v rámci ktorej má hlavné slovo práve slávna speváčka.
Snáď najslávnejšia speváčka na svete Beyoncé oznámila spoluprácu s adidas. V žiadnom prípade však neočakávaj miniatúrnu kolekciu s niekoľkými kúskami, Bey plánuje gigantickú značku. V rámci spolupráce oživí svoju niekdajšiu značku Ivy Park. V podstate pôjde o niečo ako Yeezy alebo Y-3.
Značku Ivy Park v minulosti viedla s britským podnikateľom Philipom Greenom, ktorý spoluvlastní obľúbené značky predajcov rýchlej módy Topshop a Topman. Spoluprácu rozviazala po obvineniach a zo sexuálneho obťažovania a rasového zneužívania, ktorého sa mal Green dopúšťať. Značky sa vzdala a v minulom roku ju od neho odkúpila.
Na adresu spoločnej divízie s adidas dodáva: „Je to moja životná spolupráca. adidas má obrovské úspechy v posúvaní kreatívnych hraníc. Zdieľame rovnakú filozofiu, kladieme kreativitu, rast a sociálnu zodpovednosť do popredia podnikania.“
Spoločne s adidas budú pracovať na jedinečnom, dobre riadenom programe zameranom na posilnenie a vytvorenie pôdy pre ďalšiu generáciu športovcov, umelcov a návrhárov. Bude Ivy Park konkurenciou Rihanninej značky Fenty, s ktorou spolupracuje s Puma?