Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 30. 10. 2020 meniny má Šimon, Simona

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Tech
0
Sona O.
20. november 2018, 13:42
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Facebook bude zbierať informácie o tvojej rodine, chce lepšie zameriavať reklamu

Facebook sa zo svojich káuz vôbec nepoučil a do tvojho súkromia zasiahne ešte viac.

Sona O.
20. november 2018, 13:42
Facebook bude zbierať informácie o tvojej rodine, chce lepšie zameriavať reklamu
Zdroj: unsplash.com

Všetci si pamätáme obrovskú kauzu s predajom osobných dát používateľov, ktorá svetom sociálnych médií otriasla tento rok na jar. Z jednej z najpopulárnejších webstránok vtedy zmazalo svoje účty obrovské množstvo používateľov a tí, ktorí sa rozhodli zostať, si minimálne začali dávať väčší pozor na to, čo na webe zverejňujú. 

 

Avšak, ani tento škandál Facebook nezastavil pred tým, aby citlivé informácie využíval aj naďalej, a to najmä na reklamné účely. Už teraz o nás vedia viac, ako by sme chceli, lenže chystajú sa toho zistiť ešte omnoho viac.

 

Facebook bude zbierať informácie o tvojej rodine, chce lepšie zameriavať reklamu

 

Portál The Verge prišiel s naozaj znepokojivou informáciou. Sieť plánuje získať údaje o našej rodine a ľuďoch, s ktorými zdieľame domácnosť, pomocou rodinných fotografií, správ a údajov v našom profile. Vďaka tomu bude môcť efektívnejšie zamerať reklamu na jednotlivých používateľov a zvýšiť svoje zisky. 

 

Online systém predpovedá vlastnosti domácnosti používateľa, ako napríklad veľkosť a demografické rozloženie založené na jeho fotografiách, snímkach používateľov, ktorí sú s ním sociálne prepojení, a textových údajoch v profile používateľa, ktoré odhaľujú vzťahy medzi jednotlivcami na obrazových súboroch používateľa.“ – časť patentu Facebooku.

 

Zatiaľ nevieme, či spoločnosť už tento patent využíva alebo nie, udelený jej bol zhruba pred 6 mesiacmi. Asi nastal čas, aby sme citlivé informácie nielen o nás, ale aj o našich blízkych začali zverejňovať iba skutočne ostražito. 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: startitup.sk, theverge.comFoto: TASR/AP Tagy: facebook, reklama, osobné dáta
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.