Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
21. septembra 2018 o 7:25
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Novučičká vlajková loď Seatu je na svete. Až 7-miestne Tarraco zaujme dizajnom

TECH
Uložiť Uložené

Po Arone a Atece prichádza tretie SUV od Seatu.

I keď Seat s SUV-čkami vcelku dlho otáľal, ani sme sa nenazdali a do ponuky sa začleňuje ďalšie, v poradí už tretie v poradí. Samozrejme, nejde o nič iné ako dlho propagované Tarraco, ktoré sa automaticky stáva aj vlajkovou loďou značky. Ako základ poslúžila platforma MQB A+, vďaka čomu sme svedkami nielen masívnych tvarov a dĺžky až 4735 milimetrov, ale aj možnosti 7-miestnej verzie.

Príbuznosť s koncernovým bratom, teda s Tiguanom vo verzii Allspace, naznačuje bočný pohľad, oba konce vozidla sa však nesú v podstatne zaujímavejšom a esteticky pútavejšom štýle. Prednej časti dominuje maska so zaujímavou štruktúrou a úzke, do strany pretiahnuté full-LED svetlomety s prísnou grafikou. Zadné svetlá sú navzájom prepojené, čo je v prípade najnovších modelov zo stajne koncernu Volkswagen akýmsi trendom. Na výber bude 8 odlišných lakov karosérie.

Novučičká vlajková loď Seatu je na svete. Až 7-miestne Tarraco zaujme dizajnom
Zdroj: www.seat-mediacenter.com

Interiér sa nesie v dobre známom duchu, už na prvý pohľad však zaujme 8” centrálny displej, ktorý z palubnej dosky vystupuje, pozornosť si ale zaslúžia aj 10,25” digitálne budíky s úplne novou grafikou. Inak palubná doska a jednotlivé detaily interiéru nevyčnievajú zo súčasných trendov španielskej automobilky, svedkami sme teda len decentných zmien a modernejších technológií. Pod kapotou rovnako nečakajte žiadne prevratné zmeny.

Základným agregátom bude motor 1.5 TSI s výkonom 110 kW / 150 koní, 6-stupňovým manuálom a pohonom výhradne predných kolies. Zvyšné verzie budú máť pohon 4Drive štandardne, menovite ide o nasledujúce jednotky: 2.0 TSI s výkonom 140 kW / 190 koní a napokon naftový motor 2.0 TDI s výkonom 110 alebo 140 kW / 190 koní. V slabšom vyhotovení bude manuál, 190-koňové verzie sú štandardne osadené 7-stupňovým DSG. Časom sa má ponuka motorov rozšíriť o ďalšie možnosti, pribudnúť by mal aj hybrid. Sériová výroba začne ešte tento rok, prvé kusy u nás uvidíme začiatkom budúceho roka. Ceny zatiaľ zverejnené neboli.

Domov
Zdieľať
Diskusia