Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
12. septembra 2018 o 19:26
Čas čítania 0:00
Vladimír Baško

Prvé kúsky z Tisciho kolekcie pre Burberry sa budú predávať na Instagrame

MÓDA BURBERRY INSTAGRAM
Uložiť Uložené

Po dobu 24 hodín budú jednotlivé kúsky na predaj ihneď po skončení prehliadky.

Riccardo Tisci nastúpil na post kreatívneho riaditeľa britskej historickej značky Burberry v marci prebiehajúceho roku. Legendárny dizajnér si počas svojej pôsobnosti dovolil zaviesť nový monogram s názvom "Thomas Burberry" a nové logo, o ktoré sa postaral Peter Saville. Už o pár dní však posiela do predaja svoju prvú kolekciu. Svet je v obrovskom očakávaní.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Burberry je aktuálne témou číslo jedna. Iba nedávno značka ukončila používanie pravej kožušiny a spaľovanie prebytočného nepredaného oblečenia za účelom udržania si exkluzivity, a polemizovali sme tiež o Tisciho prínose pre značku. Jeho unikátne vízie a konexie ju totiž dokážu znovu postaviť na pomyselný vrchol módneho priemyslu.

A nie len to. Značka totiž ako prvá svojho druhu využije celkom nový a moderný spôsob predaja a s tým spojeného marketingu. Už 17. septembra si budeš môcť totiž zakúpiť kúsky z prvej Tisciho kolekcie pre Burberry cez sociálnu sieť Instagram, kde budú k dispozícii po dobu 24 hodín.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Kúsky poputujú do predaja okamžite po ich debutovom odprezentovaní na prehliadkovom móle a okrem Instagramu budú dostupné aj v kamennej predajni v Londýne, ktorá je kompletne predizajnovaná samotným Riccardom Tiscim. Okrem toho sa na spustenie predaja tejto v budúcnosti dozaista ikonickej kolekcie pripravili pobočky po celom svete, kde sa začnú predávať krátko po tom.

New York

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Soul v Južnej Kórei

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Hong Kong

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Šanghaj v Číne

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Miláno

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Monogram ovládol dokonca aj dopravnú komunikáciu

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Buro 24/7 Mongolia (@buro247mongolia) on

Zdá sa, že Riccardo Tisci si svoju prácu vykonáva poctivo, o čom svedčí ošiaľ okoloidúcich, záujem módnej ale i širokej verejnosti, a v neposlednom rade pre takúto značku celkom nový spôsob predaja a marketingu. Sme naozaj veľmi zvedavý na samotnú kolekciu, ktorú nám spoločne predstavia už najbližší pondelok.

Domov
Zdieľať
Diskusia