Turistická kampaň zožala na internete úspech.
Najznámejšie turistické destinácie ani zďaleka nepredstavujú jediné miesta, ktoré na svete stoja za návštevu. Keby si sa začítal do sprievodcov po Európe, zrejme by si v nich len s ťažkosťou hľadal Vilnius.
Litovské hlavné mesto má svoje vlastné čaro, ktoré ešte väčšina turistov zo západu ani východu neobjavila, a tak miestna oficiálna turistická organizácia spustila v spolupráci so skupinou študentov a reklamnej agentúry vtipnú kampaň.
Vilnius v rámci nej dostal pomenovanie "Európsky bod G" a odvážny slogan vysvetlili autori nápadu veľmi rýchlo a zrozumiteľne. Ako pri teórii o existencii zázračného bodu G spúšťajúceho najlepšiu stimuláciu, ani Vilnius nedokáže väčšina turistov nájsť, avšak ak už do mesta dorazia, väčšinou zostávajú príjemne prekvapení.
Okrem trefného plagátu natočili Litovčania aj orgazmické videá z ulíc mesta, na ktorých pomyselní turisti prežívajú vrchol slasti pred miestnymi pamiatkami.