O všetko sa už tradične postaral Singer.
Tohtoročný Festival rýchlosti v Goodwoode máme za sebou a s tým aj premiéry viacerých pozoruhodných kúskov, ktorých spoločným znakom je športový temperament. Svoje o tom vie spoločnosť Singer Vehicle Design s dlhoročnou tradíciou v (pre)stavbe unikátnych exemplárov značky Porsche. Na veľkolepom stretnutí priaznivcov štyroch kolies totiž dôšlo k prezentácii štúdie DLS - Dynamic and Lightweight Study.
Ako je zvykom, aj tento kúsok vznikol ako odpoveď na požiadavku zákazníka. Konkrétne ide o Scotta Blattnera, teda fanúšika značky Porsche a dlhoročného klienta firmy Singer. Ako základ poslúžilo jeho Porsche 964 z roku 1990, ktoré chcel patrične odľahčiť a zvýšiť jeho výkon. Pohonné ústrojenstvo tvorí vzduchom chladený atmosferický šesťvalec s objemom 4 litre a výkonom 500 koní pri 9000 ot./min. O odľahčenie sa postarali horčíkové komponenty a niekoľko-mesačný vývoj, keďže na tomto projekte sa pracovalo takmer rok.
Chuťovečka dostala upravený systém ABS či kontrolu trakcie a stability, ktorá sa mení v závislosti od nových jazdných režimov. Vpredu nájdeme odľahčenú viacprvkovú nápravu, zatiaľ čo vzadu vlečné ramená. O prenos sily výhradne na zadné kolesá sa stará 6-stupňová manuálna prevodovka, obutie vozidla tvoria nové 18" horčíkové disky BBS v pneumatikách Pilot Sport Cup 2 o rozmeroch 245/35, respektíve 295/30 vzadu.
Karosériu tvoria uhlíkové vlákna, do interiéru sa nasťahovali špeciálne navrhnuté sedadlá značky Recaro. Karbónom je posiaty aj vnútrajšok, nechýba volant Momo a množstvo už i na pohľad odľahčených detailov. Podľa posledných správ Singer chystá postaviť až 75 kusov, cena každého exemplára bude na úrovni minimálne 1,8-milióna dolárov.