Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 4. 12. 2020 meniny má Barbora, Barbara

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
3
Martin Mičuda
11. júl 2018, 10:53
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

ABT pretvorilo RS6-ku do hybridnej, až 1018-koňovej beštie. V8-čku skombinovali s elektromotorom

Dvorný úpravca pristupuje na elektrické ústrojenstvo.

Martin Mičuda
11. júl 2018, 10:53
ABT pretvorilo RS6-ku do hybridnej, až 1018-koňovej beštie. V8-čku skombinovali s elektromotorom
Zdroj: abt-sportsline.de
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

V prípade modelu A6 sa vzhľadom k nedávnemu odhaleniu úplne novej generácie začína čoraz netrpezlivejšie očakávať príchod vrcholného variantu s dobre známym označením RS6. Ani súčasné, pomaly už odchádzajúce vyhotovenie však zďaleka nie je na zahodenie, práve naopak. Svoje o tom vedia v spoločnosti ABT Sportsline, ktorá sa dlhodobo venuje úprave koncernových modelov.

 

Nemeckí tuneri si najnovšie zobrali na paškál práve spomínanú RS6-ku od Audi, ktorá v "základnej" verzii z osemvalca dokáže vydolovať 412 kW/560 koní. ABT-čko už síce za sebou má niekoľko brutálnych úprav jedného z najikonickejších športových kombíkov na svete, tentokrát ale prezentujú oveľa väčšiu senzáciu. Tá nesie označenie RS6-E, ako pritom naznačuje posledné písmeno, jej podstatou je integrovaný elektromotor, ktorý spolu s V8-čkou predvádza veľké divadlo.

 

 

Dvakrát preplňovaná 4-litrová V8-čka disponuje zvýšeným výkonom na úroveň 537 kW/730 koní, zďaleka ale nejde o posledné slovo. Už i táto hodnota je na rodinné kombi vskutku pozoruhodná, technici z ABT ale do prevodovky integrovali elektromotor, ktorý môže vodič nad rýchlosťou 100 km/h prebudiť a citeľne tak navýšiť potenciál RS6-ky. Na zadné kolesá vďaka tomu poputuje ďalších 288 koní, čím v daný moment dokáže celá sústava poskytovať výkon až 1018 koní a 1291 N.m.

 

Akceleráciu z 0 na 100 km/h vie RS6-E absolvovať už za 3,3 sekundy, maximálna rýchlosť je pritom na úrovni až 320 km/h. Energia pre onen elektromotor prichádza spod podlahy batožinového priestoru, kde si miesto našli akumulátory s kapacitou 13,6 kW. Prídavný systém síce navýšil hmotnosť vozidla o citeľných 200 kilogramov, rýchlostné parametre však hovoria jasnou rečou. Vzhľadom k prítomnosti "zelenej" technológie sa daný exemplár sfarbil do príslušnej farby, o čom svedčí nielen mohutný bodykit, špecifické 21" disky, ale aj detaily v interiéri. Cena zatiaľ známa nie je, RS6-E je zatiaľ stále v rovine vývoja.

 

Zobraziť galériu 5 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
44
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.