VietJet Air má naozaj zaujímavú marketingovú stratégiu.
V posledných rokoch sú čoraz populárnejšie lowcostové letecké spoločnosti, ktoré ponúkajú spoj do inej krajiny len za niekoľko desiatok eur. Spomedzi konkurencie sa každá z nich snaží zaujať čo najnižšími cenami a pridanými drobnými hodnotami, no vietnamská spoločnosť sa na to pozrela z úplne iného hľadiska. Cestujúcim občas v rámci marketingových aktivít spríjemňujú let polonahé letušky, spoločnosť VietJet Air sa však rozširuje už aj do Indie a na tomto lete sa letušky v bikinách stanú pravidelnosťou.
Plán spojiť Indiu s Vietnamom oznámila zakladateľka Nguyen Thi Phuong Thao na 45. výročí vzájomných diplomatických vzťahov a lety z Naí Dillí do Hočiminovho mesta sa už v lete stanú realitou. Využívanie ženského tela však tejto spoločnosti ani náhodou nie je cudzie a letušky v bikinách tvoria najdôležitejšiu súčasť ich marketingovej komunikácie. Nechýba pritom ani kalendár s polonahými zamestnankyňami.
Diễn Bikini trên chuyên cơ Vietjet Air đón U23 Việt Nam : Lỗi là ở ai? https://t.co/9lu3bTOUoK pic.twitter.com/2K2ViGGN6i
— Giải Trí Tổng Hợp (@GalaxyRelax) 29. januára 2018
VietnamAirlines, "Bikini Airline" to launch in India, air hostesses will dress up in bikini.#VietnamAirlines #vietnam #BikiniAirlines #India pic.twitter.com/sZ4K6rWCN1
— #SavyaSachiFirstPunch (@iamkrishna_k) 20. marca 2018
#Vietnam’s Bikini Airline with bikini clad air hostesses to start flights to #NewDelhi soon https://t.co/MevyZSWlrQ via @THP_India #thehushpost pic.twitter.com/BaFvwsBFTT
— thehushpost (@THP_India) 20. marca 2018