Doposiaľ najextrémnejšia úprava triedy G.
Predstavovať si triedu G nemá za ostatné roky už absolútne význam, najmä ak ide v základe o takmer 40-ročné auto, ktoré sa budúci rok dočká novej generácie. Ani Brabus ako taký nepotrebuje nejakú špeciálnu pozornosť, nakoľko renomovaný nemecký úpravca o mimoriadne zaujímave počiny zďaleka núdzu nemá. Platí to aj na autosalóne vo Frankfurte, kde je stánok doslova prepchatý všakovakými úpravami tuningového mága, navyše, jeden prakticky kričí do sveta, že ide o niečo naozaj extrémne. Jeho názov znie Brabus 900 "ONE OF TEN", pričom vo veci je práve brutálne upravené G-čko, presnejšie jeho najdrahšia a najšialenejšia verzia, Mercedes-AMG G 65. Pod kapotou tak badať 6-litrový dvanásťvalec s výkonom 463 kW / 630 koní, pravdou ale je, že v tomto prípade v zmysle tradícií a zvykov došlo k navýšeniu objemu V12-ky až na úroveň 6,3 litrov. Obrovský agregát dostal väčšie turbodúchadlá, nové sanie, vstrekovanie paliva, premapovanú riadiacu jednotku a v neposlednom rade aj novú výfukovú sústavu.
Výsledok? 662 kW / 900 koní, krútiaci moment úctyhodných 1500 N.m pri 4200 ot./min, ktorý je skrz spoľahlivosť elektricky limitovaný na 1200 N.m, no a napokon tu máme famózne rýchlostné údaje - monštruózne G-čko akceleruje z 0 na 100 km/h len za 3,9 sekundy, zatiaľ čo jeho maximálna rýchlosť je obmedzená na 270 km/h. Samozrejme, úpravy neobišli ani exteriér či interiér. Brabus sa postaral o masívny bodykit z karbónových vlákien, pribudli viaceré nové nadstavce a sekundárne LED-kové svetlá, pričom ikonická krabica je postavená na 23" diskoch Brabus Platinum Edition. Vnútrajšok bol pretvorený do luxusnej 4-miestnej konfigurácie, ktorú tvorí samostatne a plne elektricky nastaviteľná štvorica kresiel. Nechýba teda prešívaná koža, nové dekóry a dokonca ani hviezdny strop. Ako naznačuje samotný názov edície, vznikne len 10 kusov, každý exemplár bude pritom stát minimálne 666-tisíc €.