Hranice módneho priemyslu boli opäť raz posunuté na úplne nový level.
Móda je už od nepamäti istým spôsobom bláznivá a v súčasnosti nám pravidelne prináša rôzne pozoruhodné kúsky, ktoré nám dokážu vyčarovať úsmev na tvári. Najnovším prírastkom do uvedenej skupiny je bumerang od módneho domu Chanel určený pre horných desaťtisíc.
Pýtate sa, prečo? Odpoveď je veľmi jednoduchá a v podstate aj očakávaná. Je to samozrejme cena, ktorá sa zastavila až na hranici 1200 eur a to je už pekný úlet. Francúzska značka pod vedením Karla Lagerfelda však s obdobnou záležitosťou nevyrukovala na trh po prvýkrát, keďže v minulosti sme sa dočkali napríklad surfu s ikonickým logom, lyží či basketbalovej lopty. Nakoniec, samotný bumerang bol pôvodne vydaný ešte v roku 2013.
Ihneď po aktuálnom uvedení sme sa však dočkali zmiešaných reakcií reagujúcich napríklad na fakt, že v minulosti slúžil bumerang ako bojová zbraň či pomocný prostriedok pri lovení zveri v Austrálii. Aborigénci (pôvodní domorodci) totiž patria medzi najchudobnejšiu demografickú skupinu v krajine a práve rozporuplná suma pôsobí ako päsť na oko.
Luxusom opradený módny dom sa však ohradil jasným vyjadrením: "Chanel je mimoriadne odhodlaný rešpektovať všetky kultúry a ľutuje, že sa niektorí ľudia môžu cítiť urazení."
V prípade, že sa o módne dianie zaujímate trochu bližšie, tak určite nezabudnite navštíviť ani našu stránku Móda Refresher, ktorá vám poskytne vždy len tie najzaujímavejšie a najhorúcejšie informácie z módneho sveta. Ďakujeme za podporu!