Vianočná reklama ako od profesionálov.
Každoročne sa na začiatku novembra verejnost teší na to, že veľké obchodné domy zverejnia svoje vianočné reklamy a umožnia tak ľuďom aspoň na chvíľu zabudnúť na všedné starosti. Už pred približne týždňom ako prvý zverejnil svoju reklamu obchodný dom Harrods a keďže sa ľudia spoliehajú na jeho konkurenta Johna Lewisa, ktorý by mal priniesť ešte o stupeň vyššiu kvalitu príbehu či spracovania, v tomto očakávaní sa ľahko nechali nachytať. Študent Nick si v rámci svojho školského projektu dal za úlohu vytvoriť krátku, ale o to viac efektívnu vianočnú reklamu a keďže bolo jeho spracovanie na doslova profesionálnej úrovni a primárne sa snažil napodobniť štýl reklám od Johna Lewisa, netrvalo dlho a ľudia na internete začali jeho výtvor hromadne zdieľať. Považovali ho totiž za skutočnú vianočnú reklamu domu John Lewis a aj keď si odbornejšie oko hneď všimne rozdielnu kvalitu spracovania, Nick si za svoju prácu jednoznačne zaslúži obrovskú pochvalu.