A doťahuje sa aj na baseball.
Niet pochýb, že už niekoľko rokov elektronické športy naberajú na popularite. Na zápasy v známych hrách sa často pozerajú tisícky divákov a po svete vzniká čoraz viac akcií zameraných na počítačové hry. Príkladom môže byť aj už niekoľko rokov zabehnutá akcia Y-Games, naposledy vystupujúca pod názvom Majstrovstvá Slovenska v elektronických športoch, ktorú navštívilo niekoľko tisícok návštevníkov. Aj na Slovensku poznajú mnohí mladí ľudia názvy progamingových tímov domácej špičky, v USA to však celé tiahne na úplne iný level. Firma Newzoo zaoberajúca sa prieskumom trhu ohľadne e-sportu vo svojej správe informovala, že za veľkou vodou je pre mladých ľudí progaming atraktívnejší ako napríklad hokej. E-sport totiž aktívne sleduje až 22 percent ľudí medzi 21. - 35. rokom života, pri hokeji je to len 16 percent. Pri starších ľuďoch krivka sledovanosti elektronických športov samozrejme postupne klesá dolu, no i tak ide o úctyhodné číslo, ktoré takmer prekonalo aj baseball s 23-mi percentami. Množstvo týchto ľudí na e-sport prešlo práve zo sledovania normálnych športov, pre 76 percent ľudí je elektronický šport totiž omnoho atraktívnejší.