Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
27. augusta 2016 o 17:00
Čas čítania 0:00
johnnybravo

70-ročný majiteľ reštaurácie nemal peniaze už ani na vlastnú výplatu. Príspevok na Facebooku mu však zákazníkov vrátil

ZAUJÍMAVOSTI KANADA
Uložiť Uložené

Jedna návšteva od srdečného Colina zmenila Johnovi život.

Malé rodinné obchody začali pred rokmi nahradzovať supermarkety schopné ponúknuť sortiment z každej oblasti a mnohí pracovití podnikatelia skrachovali. Ešte minulý týždeň bol v takejto nepriaznivej situácii aj 70-ročný John McMillan, majiteľ neveľkej reštaurácie Whitbie’s Fish and Chips v kanadskom mestečku Lethbridge. Svoju reštauráciu s tradičným britským jedlom a mnohými ďalšími špecialitami prevádzkuje už niekoľko rokov, avšak v poslednej dobe zákazníci ubúdali a s nimi aj tržby, takže John musel mnohých zamestnancov prepustiť až v reštaurácii zostal úplne sám. Veľký podiel na strate klientely mali zlá lokalita a nevýrazné značenie, no John sa nevzdával a veril, že zákazníci sa raz vrátia, čo sa mu nakoniec splnilo v momente, keď do dverí vošiel Colin Ross.

Colin mal pred pár dňami menšiu opicu po ťažkej noci a keď zbadal reštauráciu ponúkajúcu rybu s hranolčekmi, povedal si, že to by mu mohlo pomôcť. Srdce sa mu začalo roztápať hneď pri vchode, pretože za pultom zbadal sediaceho iba spomínaného starčeka s neurčitým výrazom. Nedalo mu to, a tak sa Colin vypytoval na to, ako ide biznis a John mu vyrozprával svoj príbeh. Nemohol si už dovoliť ani vyplatiť peniaze sebe, pretože mu potom nezostávalo na nájom reštaurácie a Colin dlho neváhal. Otvoril svoj Facebook, napísal srdcervúci status o Johnovi a jeho trápení a poprosil kamarátov, aby ho pozdieľali. O pár hodín neskôr sa neuveriteľné stalo skutočnosťou a vďaka príspevku na Facebooku sa reštaurácia nielenže zaplnila, ale ľudia čakali v rade až pred vchodovými dverami! John si dokonca mohol dovoliť najať aj pomocnú silu do kuchyne a na tvári sa mu po mesiacoch opäť zjavil úsmev.

70-ročný majiteľ reštaurácie nemal peniaze už ani na vlastnú výplatu. Príspevok na Facebooku mu však zákazníkov vrátil
Zdroj: globalnews
Domov
Zdieľať
Diskusia