Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
27. augusta 2016 o 17:00
Čas čítania 0:00

70-ročný majiteľ reštaurácie nemal peniaze už ani na vlastnú výplatu. Príspevok na Facebooku mu však zákazníkov vrátil

Diskutovať
6
Uložiť Uložené

Jedna návšteva od srdečného Colina zmenila Johnovi život.

Malé rodinné obchody začali pred rokmi nahradzovať supermarkety schopné ponúknuť sortiment z každej oblasti a mnohí pracovití podnikatelia skrachovali. Ešte minulý týždeň bol v takejto nepriaznivej situácii aj 70-ročný John McMillan, majiteľ neveľkej reštaurácie Whitbie’s Fish and Chips v kanadskom mestečku Lethbridge. Svoju reštauráciu s tradičným britským jedlom a mnohými ďalšími špecialitami prevádzkuje už niekoľko rokov, avšak v poslednej dobe zákazníci ubúdali a s nimi aj tržby, takže John musel mnohých zamestnancov prepustiť až v reštaurácii zostal úplne sám. Veľký podiel na strate klientely mali zlá lokalita a nevýrazné značenie, no John sa nevzdával a veril, že zákazníci sa raz vrátia, čo sa mu nakoniec splnilo v momente, keď do dverí vošiel Colin Ross.

Colin mal pred pár dňami menšiu opicu po ťažkej noci a keď zbadal reštauráciu ponúkajúcu rybu s hranolčekmi, povedal si, že to by mu mohlo pomôcť. Srdce sa mu začalo roztápať hneď pri vchode, pretože za pultom zbadal sediaceho iba spomínaného starčeka s neurčitým výrazom. Nedalo mu to, a tak sa Colin vypytoval na to, ako ide biznis a John mu vyrozprával svoj príbeh. Nemohol si už dovoliť ani vyplatiť peniaze sebe, pretože mu potom nezostávalo na nájom reštaurácie a Colin dlho neváhal. Otvoril svoj Facebook, napísal srdcervúci status o Johnovi a jeho trápení a poprosil kamarátov, aby ho pozdieľali. O pár hodín neskôr sa neuveriteľné stalo skutočnosťou a vďaka príspevku na Facebooku sa reštaurácia nielenže zaplnila, ale ľudia čakali v rade až pred vchodovými dverami! John si dokonca mohol dovoliť najať aj pomocnú silu do kuchyne a na tvári sa mu po mesiacoch opäť zjavil úsmev.

70-ročný majiteľ reštaurácie nemal peniaze už ani na vlastnú výplatu. Príspevok na Facebooku mu však zákazníkov vrátil
Zdroj: globalnews
Domov
Zdieľať
Diskusia