Aj história možno mala svoj Instagram.
Keby si sa spýtal svojich starých rodičov a pravdepodobne aj rodičov, aby ti vysvetlili, čo je to Instagram, väčšina z nich by to zrejme nemala ako vedieť. Vyrastali v dobe, keď moderné technológie ešte nepokročili natoľko, aby si mohli neustále fotiť svoje jedlo a potom ho vešať na svoj profil, čo si v novej humornej reklame zobrala na paškál švédska firma IKEA. Najskôr sa dostávame ku večernému stolu jednej rodiny, ale ešte predtým, než môže dievčatko začať jesť, ho otec preruší a maliar rýchlo namaľuje obraz toho, ako vyzerá ich stôl plný dobrôt. Aby toho nebolo málo, sluhovia potom s obrazom obehnú miestnu komunitu a susedov a až keď obraz schvália oni, vrátia sa späť ku večeri a dajú otcovi palec hore, čiže v dnešnej reči jeden lajk. Rodina sa potom spokojne púšťa do jedenia a IKEA celú reklamu zakončuje slovami, že ide iba o pokrm, nie o súťaž, takže radšej pri ňom zrelaxujme a vykašlime sa na jeho zdieľanie so svetom, s čím sa nedá nesúhlasiť.