Žeby začali byť reklamy skutočne zaujímavé?
Pamätáte si na obdobie, kedy bol YouTube krásne a čisté miesto bez absolútne žiadnych reklám? Nuž, tieto časy sú už nenávratne preč, a preto by sme si mali zvykať, že okrem stále viac prehusteného Facebooku pribudli reklamy po dlhých rokoch fungovania aj na Instagrame a najznámejší služba na sledovanie videí takisto nezaostáva. Snáď každé druhé video obsahuje dlhšiu reklamu, ktorú našťastie už po pár sekundách môžeme preskočiť. Je smutné, že iba skutočne minimum reklamného obsahu je dostatočne zaujímavého pre sledovanie až do konca a keď si k tomu prirátame reklamné bannery a štvorcový banner vedľa popisu videa, získame tak službu, ktorá je síce zadarmo, avšak jej používanie nemusí byť dvakrát príjemné.
YouTube by už v máji však mal prísť s menšou zmenou. Hoci neupustí od ostatných spôsobov prezentovanie plateného obsahu, zakomponuje do svojho systému krátke reklamy s maximálnou dĺžkou 6 sekúnd. Páni a dámy z marketingového oddelenia teda budú mať za úlohu vytvoriť dostatočne zaujímavú reklamu a kvôli nízkemu času je možné, že tieto videá budú podstatne zaujímavejšie ako tie ostatné. Nižšie si môžete pozrieť 6-sekundovú ukážku, ako by to asi mohli vyzerať. Kreativite sa medze nekladú.