Zaujímavá aplikácia, ktorá je ideálnym riešením na všetky deravé hlavy.
Má pekné a hlavne intuitívne používateľské prostredie, skvelú využiteľnosť a ponúka možnosť kolaborácie medzi viacerým používateľmi. S Wishlio od partie štyroch šikovných Slovákov budete mať pod kontrolou všetko, čo by ste si v budúcnosti plánovali zaobstarať. Vytvorené nákupné zoznamy môžete navyše zdieľať s priateľmi, ktorí vaše priania ohodnotia prostredníctvom integrovaného hodnotiaceho systému vo forme hviezdičiek, čím vám dokážu pomôcť pri výbere TOP kúskov, pričom nechýbajú ani komentáre. A najlepšie na tom všetkom je to, že používanie webovej aplikácie zvládne aj ten najväčší technický antitalent. Pridávanie nových produktov alebo služieb do zoznamu navyše nezaberie viac ako pár sekúnd, takže čo sa týka funkcionality a komfortu ovládania, vývojári odviedli naozaj skvelý kus práce. Poďme sa však teraz pozrieť na podrobnosti.
"Wishlio pomáha zlepšovať rozhodovanie pri nákupoch. Ak si človek nevie vybrať ten správny z ponuky viacerých, stači si vytvoriť jeden wishlist so všetkými želanými produktami a poslať ho svojim kamarátom. Oni majú možnosť produkty hodnotiť, komentovať a uľahčiť tak výber toho najlepšieho. Odteraž môžete kľudne zabudnúť na 15 otvorených kariet v prehliadači, preklikávaním sa medzi nimi, či na zmätočnú diskusiu."
Okno s možnosťou pridania nového želania
Prehľad želaní v zozname vrátane hodnotiaceho systému
Jednoduchá registrácia, jednoduché používanie
Používateľské prostredie Wishlio je tak minimalisticky spracované (screenshoty vyššie), že žiadne iné prvky, ako je prehľad nákupných zoznamov vrátane možnosti vytvorenia ďalších a jednoduché editovanie ich obsahov či popisu, ani neponúka. Nič viac totiž ani v tomto prípade netreba. Vkladanie nových želaní sa dá zrealizovať pomocou skopírovania a vloženia url odkazu do konkrétneho e-shopu a na konkrétny produkt, vďaka čomu aplikácia načíta aj údaje ako je cena, alebo za pomoci záložky v internetovom prehliadači. Jednoduché je ale aj samotné zdieľanie zoznamov - stačí kliknúť na príslušné tlačidlo a vybrať spôsob zdieľania, ktoré môže prebiehať buď cez priamy url odkaz alebo cez vloženú e-mailovú adresu. Registrácia aj prihlásenie pritom prebiehajú za použitia profilu zo sociálnej siete Facebook, respektíve menej populárnej Google+, takže žiadne otravné vkladanie údajov a následne overovania. Menšou nevýhodou je, že nie sú k dispozícii aplikácie pre dve najväčšie softvérové platformy iOS či Android. Zachraňuje to však responzívna web stránka wishlio.com, ktorá prispôsobuje svoje rozloženie aktuálnej uhlopriečke displeja a umožňuje tak plnohodnotné využívanie aplikácie aj na smartfónoch a tabletoch. Za používanie si tvorcovia Wishlio vôbec nič nepýtajú. Ak im teda chcete pomôcť so zlepšovaním, určite ju nezabudnite vyskúšať a potom poskytnúť spätnú väzbu. A pokiaľ máte záujem i súťažiť, môžete sa zapojiť do dvoch momentálne prebiehajúcich súťaži, kde sa hrá buď o eknihu alebo 2 vstupenky na koncert Zoči Voči či poukážku na nákup v hodnote 50 eur.
"Ak niekto rozmýšľa nad kúpou rôznych produktov a chce ich mať uložené na jednom mieste, Wishlio je pre ňho ideálna voľba. Pridávanie produktov do wishlistov je naozaj jednoduché - skopirovaním produktového linku alebo cez Wishlio záložku, ktorú si môže každý pridať vo svojom prehliadači do panelu záložiek. Pomocou wishlistov si užívateľ môže kategorizovať produkty podľa seba. A keď príde ten správny čas na kúpu produktu, stačí sa prihlásiť do Wishlia a vybrať si ten správny."