HTC sa inšpiruje svojím juhokórejským konkurentom a do svojej reklamy zapája aj Apple.
Spoločnosť HTC vypustila od konkurenčných bojov už o niečo skôr. Držať krok s technicky najvyspelejšími firmami svetových kvalít nedokázala a keďže nároky kupujúcich stúpajú čoraz vyššie, nie je jednoduché presadiť sa a už vôbec nie nastúpiť na takto rozbehnutý vlak. Po veľkých finančných problémoch však opäť skúšajú ovládnuť trh svojím najnovším produktom One A9, ktorý by sme zároveň mohli označiť za vlajkovú loď. Vývojári stavili všetko na dizajn telefónu možno aj na úkor technických špecifikácií. Tie sme vám už bližšie predstavili v tomto článku. Ihneď po zverejnení prvých fotografií zaplavili interenty diskusie, v ktorých ľudia riešili spomínaný dizajn veľmi nápadne sa podobajúci na iPhone 6. Samozrejme, je na mieste otázka, kto prišiel s týmto konceptom ako prvý a kto sa naopak nechal inšpirovať.
Zaujímavý je aj krok marketingového oddelenia HTC. Jasné, taký produkt potrebuje veľmi silné promo, a tak prišlo rozhodnutie (opäť?) staviť na už použitú myšlienku, ktorá tentokrát pochádza z dielne Samsungu. Anti-Apple kampane im idú veľmi dobre, takže cieľom bolo jednoducho ich prekonať. Princíp anti-reklamy je veľmi jednoduchý. Tá zobrazuje Apple ako veľké zlo a jej zástancov ako otrokov - robotov. HTC reprezentuje odvážny hrdina, ktorý ovečky zachraňuje. Či sa prevedenie podarilo, posúďte sami.