Monopol v oblasti sociálnych sietí, Facebook, sa snaží vyvíjať pre svojich používateľov čoraz jednoduchšie užívateľské prostredie a dokonalé podmienky pre pobyt na stránke.

Monopol v oblasti sociálnych sietí, Facebook, sa snaží vyvíjať pre svojich používateľov čoraz jednoduchšie užívateľské prostredie a dokonalé podmienky pre pobyt na stránke. Minimum reklám však nahradí možnosť nakupovania priamo na hlavnej stránke, čo bude mať pravdepodobne za následok väčšie množstvo nežiadaného obsahu. Po vzore Twitteru si tak budú môcť registrovaní užívatelia Facebooku nakúpiť bez toho, aby boli nútení prekliknúť sa na stránku obchodu. Tlačidlo BUY bude umiestnené priamo na odkaze a po jeho stlačení sa vám objaví možnosť zaplatiť za tovar prostredníctvom bankového prevodu.

Nevýhodou je samozrejme poskytovanie ďalších osobných informácií americkým nadnárodným spoločnostiam a podobné záležitosti týkajúce sa iluminátov a slobodomurárov. Na druhej strane môže tento krok výrazne pomôcť predajcom. Tento projekt je momentálne len v plienkach a odpoveď na otázku, kedy sa dočkáme aplikácie v praxi je zatiaľ neznáma.
Využili by ste možnosť nákupu priamo cez Facebook, alebo sa vám zdá podobné nakupovanie nereálne?