Ak máš možnosť, prispej ľuďom bez domova na jedlo.
Reklamná agentúra Mannschaft v spojení s občianskym združením Vagus pripravila reklamu, ktorá chytí za srdce. V zimnej kampani sa snažia vyzývať na pomoc ľuďom bez domova.
Cieľom reklamy je poukázať na konzumnú dobu a zároveň na to, aké ťažké je pre ľudí bez domova získať jedlo. Vo videu vystupuje napríklad aj foodbloger Čoje Bratislava. „Poznáte to: Keď ste hladní, čakanie na jedlo môže byť nekonečné. Nestíhate, vonku je hnusne, tak si objednáte donášku. A potom sledujete, ako kuriér blúdi,“ píše agentúra.
Niekedy zvykneme byť nervózni, keď nám aplikácia Wolt napíše, že doba čakania na cestoviny či pizzu bude 30 minút. „V zimnej kampani pre Vagus sme sa pokúsili ukázať, aké je to čakať na jedlo pre nich.“ Ľudia na ulici totižto často čakajú na jedlo aj štyri dni.
Dojemná reklama vznikla v réžii Dana Dekana v spojení so slovenskou filmovou produkčnou spoločnosťou Hitchhiker Films.