Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Hľadáš darček na poslednú chvíľu? Kúp darčekové predplatné Refresher+ 🥳
19. novembra 2024 o 13:33
Čas čítania 0:36
Karolína Uličná

Dojemná slovenská reklama ťa chytí za srdce. Poukazuje na to, že ľudia bez domova čakajú na jedlo aj 4 dni

ZAUJÍMAVOSTI BEZDOMOVECTVO VIANOCE VIANOČNÉ REKLAMY
Uložiť Uložené

Ak máš možnosť, prispej ľuďom bez domova na jedlo.

Reklamná agentúra Mannschaft v spojení s občianskym združením Vagus pripravila reklamu, ktorá chytí za srdce. V zimnej kampani sa snažia vyzývať na pomoc ľuďom bez domova.

Cieľom reklamy je poukázať na konzumnú dobu a zároveň na to, aké ťažké je pre ľudí bez domova získať jedlo. Vo videu vystupuje napríklad aj foodbloger Čoje Bratislava. „Poznáte to: Keď ste hladní, čakanie na jedlo môže byť nekonečné. Nestíhate, vonku je hnusne, tak si objednáte donášku. A potom sledujete, ako kuriér blúdi,“ píše agentúra.

Niekedy zvykneme byť nervózni, keď nám aplikácia Wolt napíše, že doba čakania na cestoviny či pizzu bude 30 minút. „V zimnej kampani pre Vagus sme sa pokúsili ukázať, aké je to čakať na jedlo pre nich.“ Ľudia na ulici totižto často čakajú na jedlo aj štyri dni.

Dojemná reklama vznikla v réžii Dana Dekana v spojení so slovenskou filmovou produkčnou spoločnosťou Hitchhiker Films.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Mannschaft (@mannschaft_agency)

Domov
Zdieľať
Diskusia