Pri čakaní v rade na obľúbené hot wings si nezabudni všimnúť aj nové logo.
KFC zmení na jeden deň svoje známe logo. Za touto zmenou nie je snaha o nový imidž. Známy fastfoodový reťazec chce týmto krokom upozorniť na vážny celospoločenský problém - platovú diskrimináciu žien. Logo zmení 15. novembra na Deň rovnosti v odmeňovaní.
„V KFC rovnosť v odmeňovaní platí. Ženy aj muži sú odmeňovaní férovo a bez rozdielu,“ uviedla predstaviteľka pre KFC Rakúsko & Slovensko. „Už druhý rok po sebe sme sa teda rozhodli na Deň rovnosti v odmeňovaní vymeniť v našom logu známeho Colonela Sandersa za ženu,“ dodala.
Upravená postavička stále vychádza z pôvodnej, má však mladú ženskú tvár a ikonický účes z 50. rokov. Do tejto iniciatívy sa okrem KFC zapájajú značky z celého sveta. Upozorňujú na problémy v spoločnosti a prezentujú svoj zmysel pre rovnosť, spravodlivosť a férovosť.
Deň, kedy sa rieši rovnosť v odmeňovaní, však nemá fixný dátum. Každý rok poukazuje na to, koľko dní navyše by ženy museli pracovať, aby dostali rovnakú odmenu za prácu ako muži. 15. novembra majú dokonca ženy vo vybraných prevádzkach KFC zľavu vo výške 16,6%.
KFC okrem iného uvádza, že sa do podobných podporných iniciatív plánuje zapájať aj v budúcnosti. Nechce sa vyhýbať citlivým spoločenským témam a uvedomuje si svoju spoločenskú zodpovednosť.