Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
6. marca 2024 o 17:18
Čas čítania 0:37
Radka Klučárová

Obľúbené mochi kúpiš už aj v Lidli. Reťazec chystá prvýkrát japonský týždeň, v ponuke budú viaceré virálne pochutiny

Obľúbené mochi kúpiš už aj v Lidli. Reťazec chystá prvýkrát japonský týždeň, v ponuke budú viaceré virálne pochutiny
Zdroj: Lidl, Instagram/@kawaii.torino
GASTRO GASTROPRIEMYSEL JAPONSKO LIDL SLOVENSKO SPRÁVY Z DOMOVA
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

Milovníci japonskej kuchyne si rozhodne prídu na svoje.

Lidl historický prvýkrát chystá japonský týždeň. V Česku odštartoval už minulý týždeň, na Slovensku sa začne od štvrtka 7. marca. Reťazec je známy tým, že svoju ponuku pravidelne obohacuje o exkluzívny sortiment zahraničnej kuchyne. Zákazníci si obľúbili aj taliansky, grécky, americký či napríklad francúzsky týždeň v Lidli.

Mochi ošiaľ

Správa o japonskom týždni však poriadne prekvapila a na sociálnych sieťach spôsobila ošiaľ. Milovníci kuchyne krajiny vychádzajúceho slnka si rozhodne prídu na svoje. V regáloch Lidla na konci týždňa nájdu mochi, teriyaki omáčku, nápoj matcha, ale aj obľúbenú wasabi pastu, sushi ryžu či tradičnú gyozu.

K ošiaľu s exotickými potravinami, ktoré v našich končinách bežne nie sú dostupné, dopomohol na Slovensku podnikateľ Maťo, ktorý u nás vybudoval úspešný reťazec Maťove akcie, v ktorých si ľudia obľúbili napríklad mochi sladkosti.

Odporúčané
Navštívili sme prevádzku Maťove akcie: Rodičia kričia, že im chcem otráviť deti, do reklamy sme nedali ani cent, hovorí sám Maťo Navštívili sme prevádzku Maťove akcie: Rodičia kričia, že im chcem otráviť deti, do reklamy sme nedali ani cent, hovorí sám Maťo 28. februára 2024 o 14:30

Zákazníci sa teraz vo veľkom chystajú do Lidla, aby ochutnali (nielen) ich ponuku mochi či alternatívu v podobe mrazeného krému mochi a vyskúšali aj iné suroviny typické pre japonskú kuchyňu.

lidl, japonsky týždeň
Zdroj: Lidl
lidl, japonsky týždeň
Zdroj: Lidl
Domov
Zdieľať
Diskusia