Milovníci japonskej kuchyne si rozhodne prídu na svoje.
Lidl historický prvýkrát chystá japonský týždeň. V Česku odštartoval už minulý týždeň, na Slovensku sa začne od štvrtka 7. marca. Reťazec je známy tým, že svoju ponuku pravidelne obohacuje o exkluzívny sortiment zahraničnej kuchyne. Zákazníci si obľúbili aj taliansky, grécky, americký či napríklad francúzsky týždeň v Lidli.
Mochi ošiaľ
Správa o japonskom týždni však poriadne prekvapila a na sociálnych sieťach spôsobila ošiaľ. Milovníci kuchyne krajiny vychádzajúceho slnka si rozhodne prídu na svoje. V regáloch Lidla na konci týždňa nájdu mochi, teriyaki omáčku, nápoj matcha, ale aj obľúbenú wasabi pastu, sushi ryžu či tradičnú gyozu.
K ošiaľu s exotickými potravinami, ktoré v našich končinách bežne nie sú dostupné, dopomohol na Slovensku podnikateľ Maťo, ktorý u nás vybudoval úspešný reťazec Maťove akcie, v ktorých si ľudia obľúbili napríklad mochi sladkosti.
Zákazníci sa teraz vo veľkom chystajú do Lidla, aby ochutnali (nielen) ich ponuku mochi či alternatívu v podobe mrazeného krému mochi a vyskúšali aj iné suroviny typické pre japonskú kuchyňu.