Po dlhých šiestich rokov Volkswagen predsa len faceliftuje športovo ladený model s legendárnym menom Scirocco.
Po dlhých šiestich rokov Volkswagen predsa len faceliftuje športovo ladený model s legendárnym menom Scirocco.
Práve tento model prišiel ako prvý s novým nastoleným dizajnom, od ktorého sa neskôr odvíjali zvyšné modely v portfóliu. Charakteristickým znakom bola úzka maska chladiča, ktorá veľmi jednoducho a elegantne prepojila svetlomety. V rámci modernizácie sa tento detail v podstate nezmenil, došlo len k jemným úpravám tvarov svetiel, ktoré dostali novú grafiku a integrované LED-diódy. To sa však nedá povedať o prednom nárazníku, ktorý je úplne nový a na pomery drobných faceliftov VW-čka došlo k naozaj viditeľným zmenám. Celok pôsobí ešte agresívnejšie, pričom po bokoch evidujeme dodatočne svetlá v detaile ako je to v prípade Golfu GTI. V prípade ostrej (modrej) verzie R je celý bodykit športovejší, pravdepodobne ide o najdrsnejšie tvary v rámci súčasných modelov značky. Nie je tomu inak ani vzadu, kde došlo k úprave tvarou svetiel, ktoré sú po novom viac zrezané a sú tvorené LED-diódami. Nárazník je o čosi viac členitý. Okrem toho, pribudli aj nové odtiene karosérie a dizajny kolies.
Interiér sa inšpiroval Golfom GTI, pribudla teda nová trojica budíkov nad výduchmi ventilácie. Inak sa vnútrajšok len na pár detailov nezmenil. Zmeny sa však odohrali pod kapotou, kde všetky motorizácie splňujú normu Euro 6. Základom je 1.4 TSI s navýšeným výkonom na 92 kW, nasleduje 2.0 TSI s vyšším výkonom v rozmedzí od 132, 162 respektíve 206 kW. V športovej verzii R sa nachádza práve dvojlitrový turbomotor s výkonom až 206 kW / 280 koní. Naftové motory zastupuje 2.0 TDI s novým výkonom 110 kW, respektíve 135 kW.