Rukami jej prešlo mnoho klientok, ale nohami sa drží pevne na zemi. Tak by sa dala opísať vizážistka, ktorá sa už podpísala pod nejednu známu osobnosť.
Líči slovenské celebrity, viedla vizážistické tímy na veľkých projektoch a popri práci vo veľkej kozmetickej firme sa stíha venovať aj sociálnym sieťam. Lucia Šenková známa ako Lussi Makeup Artist za svoju prácu nedávno získala ocenenie SOWA Social Awards Slovakia v kategórii krása, no ako hovorí, stále sa učí nepodceňovať sa a nebyť prekvapená z vlastných úspechov.
V rozhovore pre Refresher prezradila, koľko si za svoju prácu účtuje, ako sa dá vo svete krásy preraziť a aj kam by sa ešte chcela v kariére posunúť. Otvorene vysvetlila, prečo by ju práca v slovenských médiách sama osebe neuživila, ako vníma hejty a ktorých svetových makeup artistov (v článku ďalej skratkou MUAs) najviac obdivuje.
Okrem svojho Instagramu máš viaceré džoby. Si vizážistka, pracuješ ako produktová manažérka v Oriflame... čo z toho je tvoje hlavné zamestnanie?
Makeup artist, čiže líčenie a občas aj styling je môj najhlavnejší džob. Spolupracujem aj s magazínmi, občas robím na videoklipoch. Popritom pracujem na marketingovom oddelení Oriflame, mojou prácou je pomôcť omladiť brand a riešiť kampane. Tieto dve práce mi zaberajú najviac času a až potom je ten Instagram. Snažím sa ho živiť, je to predsa moje portfólio, ale nie je to môj hlavný zdroj príjmu.
Na Instagrame však neukazuješ len výsledky svojej práce. Zdieľaš aj veľmi veľa tipov na makeup, ako s ním pracovať, ako si robiť skincare... Nebojíš sa, že zdieľaním know-how sa prakticky pripravuješ o peniaze?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako Lucia začínala a koľko si na začiatku účtovala za líčenie.
- Ako sa jej podarilo dostať k celebritám.
- Prečo má popri líčení aj klasický džob a prečo vychodila vysokú školu.
- Čo potrebuješ, ak sa chceš stať makeup artistom, a koľko peňazí do toho treba na začiatku investovať.
- Podľa čoho si Lucia určuje sumy a aké má ešte vizážistické sny.