Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
23. marca 2023 o 12:51
Čas čítania 0:52
Dominik Vetrák

Valve ohlásilo Counter Strike 2. Ako si ho budeš môcť zahrať zadarmo a v čom bude odlišný od jednotky?

Valve ohlásilo Counter Strike 2. Ako si ho budeš môcť zahrať zadarmo a v čom bude odlišný od jednotky?
Zdroj: Valve
TECH COUNTER STRIKE 2
Uložiť Uložené

Valve oznámilo Counter Strike 2 a s ním aj prvé informácie o novinkách a upgradoch.

Counter Strike 2 vyjde tento rok v lete a plne nahradí Counter Strike GO. Majitelia CS:GO tak dostanú update na CS 2 celkom zadarmo. Uzatvorená beta prebieha už v týchto dňoch, keď vývojári zo štúdia Valve testujú hru množstvom hráčov a upravovať ju budú podľa feedbacku. Hra bude fungovať na hernom engine Source 2, takže sa hráči môžu tešiť na vylepšené grafické spracovanie a lepší technický stav.

Odporúčané
RECENZIA: Resident Evil 4 (PS5) – vychádza najlepšia hra roka už v marci? RECENZIA: Resident Evil 4 (PS5) – vychádza najlepšia hra roka už v marci? 22. marca 2023 o 16:00

Dôkazom toho je aj dynamické spracovanie dymu, ktorý sa bude hýbať po mape a reagovať na ostatné predmety vo svete vrátane nábojov, ktoré dym na chvíľu rozvíria. Hráči CS:GO budú nadšení z toho, že všetky ich predmety, skiny a podobne sa prenesú do Counter Strike 2. 

Je pravdepodobné, že tvorcovia prepracovali nanovo všetky predošlé mapy, ktoré využijú kvalitnejšie nasvietenie, výbuchy, efekty či deštrukcie. Counter Strike 2 bude na pohyb a činy hráčov reagovať oveľa plynulejšie. Je to vďaka tomu, že na rozdiel od predošlej verzie hry servery tu nebudú fungovať na základe takzvaných tickov.

Tick-rate v dvojke nebude existovať, a tak bude server vnímať každý úkon hráča v reálnom čase a nie každých niekoľko tikov. V CS:GO je 64 tikov za sekundu. Ak si vystrelil medzi dvomi tickmi, server zaregistroval tvoj výstrel, až keď sa dostal k ďalšiemu ticku. Je to len detail, ale niekedy aj takýto detail dokáže rozhodovať medzi prežitím a smrťou. 

Domov
Zdieľať
Diskusia