BMW M6 so 560-koňmi prešlo rukami maníkov od G-Power, čoho výsledkom je brutálny výkon a údajná maximálna rýchlosť až 340 km/h.
Predstavovať vám model BMW M6 nemá absolútne význam. Jednak by dlho trvalo, kým by som vychválil všetko čo treba a na druhú stranu, nestretávate sa s ním na tejto stránke po prvýkrát. Rovnako na tom je aj nemecká tuningová firma G-Power. A práve tieto firmy sa spojili, výsledkom čoho je 710 koňová beštia. Ale poďme pekne po poriadku.
Samozrejme, že za spoluprácou chápeme sériovú M6-ku so 560-koňmi, ktorá prešla rukami maníkov od G-Power. Úprava nesie označenie Bi-Tronik III. Základným vylepšením je zmena riadiaceho softwaru motora a použitie úplne nového výfukového potrubia. Nechýba náročné ladenie samotného motora. Keď to všetko podčiarkneme a zrátame, výkon narástol až na spomínanú hodnotu 522 kW / 710 koní s krútiacim momentom až 890 N.m! Paradoxom je, že úpravca oficiálne neudal maximálnu rýchlosť, zmienil sa len, že dokáže uháňať cez 300 km/h. Túto hranicu však atakuje aj sériová M6, preto sa samotní mechanici nechali počuť, že údajne toto strelivo dokáže "letieť" až 340 km/h! Akcelerovať pritom na 200 km/h zvládne za 10,8 sekúnd. Spotreba? Tipujem "100 na 100".
Športový bodykit z dielne M ostal nezmenený. Za príplatok cez 8-tisíc Eur však dostanete 21' disky Hurricane s pneumatikami Michelin. Pod nimi si môžete zaobstarať karbón-keramické brzdy za čiastku 14-tisíc Eur a aby celá nápravová sústava dobre sedela, nechýbajú ani nastaviteľné tlmiče za približne 2-tisíc Eur. K tomu pripočítajte necelých 18-tisíc za celkovú úpravu a samozrejme 125 litrov za základnú verziu M6. Práve ste sa dostali do cenovej relácie talianskeho Lamborghini, vo forme Gallarda. Ale 710 koní je 710 koní!