Manuál bude k dispozícii výhradne s 3-litrovým šesťvalcom.
Hoci sa o tom hovorilo už pri samotnom odhalení novodobej Supry, až v uplynulých hodinách automobilka Toyota prináša do portfólia možnosť siahnuť po manuálnej prevodovke. Japonci totiž práve oficiálne oznámili, že ikonický športiak už nemusí byť nutne vybavený automatom. Automobilka hovorí o inteligentnej 6-stupňovej manuálnej prevodovke iMT, ktorá bola navyše vyvinutá s odolnejšou spojkou na veľkú záťaž a rýdzo športovú jazdu. Bodaj by aj nie, keď manuál bude, prekvapivo, k dispozícii výhradne s 3-litrovým šesťvalcom.
Manuál je hneď po naštartovaní v režime Sport, čo sa má odzrkadliť najmä na zábere spojkového pedálu, v porovnaní s automatom sa zároveň skrátil aj prevodový pomer na hodnotu 3,46. Supra tak získa plusový bod navrch voči súrodeneckému BMW Z4. Malý roadster totiž môže disponovať aj manuálnou prevodovkou, avšak len v kombinácii s 2-litrovým štvorvalcom. Supra s manuálom je ľahko rozpoznateľná nielen podľa samotnej páky a až trom prítomným pedálom, ale aj červeným označením modelu v zadnej časti, ktoré je špecifické výhradne pre túto konfiguráciu.
Zaujímavosťou je, že Supra v rámci prítomnej manuálnej prevodovky získava aj radu iných technických zlepšení. Nový je totiž systém trakcie, ktorý bol prekalibrovaný s cieľom hladkého chodu pri rozbehoch. Okrem toho pribudla aj funkcia Hairpin+, ktorá v ostrých zákrutách do kopca vie docieliť väčší preklz zadných kolies. Samozrejme, jednotlivé nastavenia podliehajú zvolenému režimu, pretože pri bežnej jazde systém stabilizácie vozidla zabraňuje tomu, aby došlo k náhlej pretáčavosti. Naopak, režim Track má zaručiť ešte viac zábavy, pretože s manuálom má byť kontrola šmyku ešte precíznejšia.
Spolu s manuálom došlo aj k zmenám na podvozku – tlmiče aj stabilizátory majú tuhšie naladenie. Úplne nová je aj verzia GR Supra Limited, ktorá vďaka manuálnej prevodovke a novým 19" diskom znižuje hmotnosť o takmer 22 kilogramov. Jej prednosťou je napokon matný biely lak Moonstone a hnedé čalúnenie interiéru. Cenové relácie zatiaľ nepoznáme, vieme však to, že Toyota chystá ponúknuť manuálnu prevodovku aj zákazníkom na európskom trhu.