Označenie Touring má pri modeli Macan premiéru.
Už od 60. rokov automobilka Porsche privádza na svet verzie pod označením T/Touring, ktorými neprahne primárne po veľkoobjemových motoroch či vysokých výkonoch, ale po nefalšovaných športových vlastnostiach z jazdy. Doteraz sa písmeno T symbolizujúce označenie Touring nachádzalo výhradne na 2-dverových modeloch 718 a 911, no dnešným dňom sa to mení. Nemecký výrobca totiž práve predstavil nový Macan T.
Pointou novej verzie je opäť predovšetkým základná technika, ktorá má zaručiť slušnú dynamiku, no zároveň čo najviac zredukovať váhu.
Pod prednou kapotou teda nečakaj osemvalec či šesťvalec, pretože o pohon Macanu T sa stará 2-litrový benzínový štvorvalec s výkonom 195 kW/265 koní a krútiacim momentom 400 Nm. Agregát je spárovaný so 7-stupňovou automatickou prevodovkou PDK a silu posiela na všetky štyri kolesá.
Ako uvádza Porsche, štvorvalec znížil zaťaženie na prednej náprave o takmer 59 kilogramov.
Novinka má pevnejšie stabilizátory, je o 15 milimetrov nižšie k zemi a je osadená klasickými oceľovými pružinami, ktoré sa však hrdia aktívnym nastavením v rámci tradičnej funkcie PASM (Porsche Active Suspension Management).
Zákazník však môže siahnuť aj po adaptívnom vzduchovom podvozku, ktorý bol doteraz k dispozícii len pre 6- alebo 8-valcové verzie. Macan T dokáže uháňať rýchlosťou 232 km/h a z pokoja sa na rýchlosť 100 km/h dostane za 6,2 sekundy.
Poznávacím optickým znakom novinky je masívna maska v čiernej farbe, ďalej kryty spätných zrkadiel, bočné okenné lišty či ochranný prvok v spodnej časti dverí v rovnako tmavom vyhotovení.
Štandardom sú 20" čierne disky a prekvapivo aj štvorica koncoviek výfuku. V kokpite Porsche upriamuje pozornosť najmä na elektricky ovládané športové sedadlá a špecifické prešívanie.