Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
15. októbra 2021 o 17:30
Čas čítania 0:59

Nové BMW M3 má po úprave AC Schnitzer až 590 koní a ešte výstrednejší zovňajšok

Nové BMW M3 má po úprave AC Schnitzer až 590 koní a ešte výstrednejší zovňajšok
Zdroj: AC Schnitzer
Diskutovať
Uložiť Uložené

Dôkladne upravená em trojka má svoje výhody priniesť najmä pri jazde na okruhu.

Krátko nato, ako renomovaný úpravca AC Schnitzer upravil štandardné BMW radu 3 a 4, svoju pozornosť presunul na vrcholný variant tejto značky v strednej triede. Do parády si totiž vzal nové M3 Competition, ktoré vylepšil v každom ohľade.

Už i tak dosť výstredný exteriér úpravca doplnil o kompletný karbónový set – predný splitter, aerodynamické nadstavce v nárazníku, na kapote a po stranách, bočné prahy, zadný spojler na okne a veku batožinového priestoru či difúzor.

Odporúčané
Nové C nám dokázalo, že je najpokrokovejšie vo svojej triede. V jednej veci dokonca prekonáva aj vlajkové S Nové C nám dokázalo, že je najpokrokovejšie vo svojej triede. V jednej veci dokonca prekonáva aj vlajkové S 28. septembra 2021 o 14:30

Všetky dodatočné nadstavce však nie sú len vecou estetiky, majú najmä svoju funkciu. Predný splitter vie vo vysokých rýchlostiach zvýšiť prítlak o 40 kilogramov, zatiaľ čo zadné aerodynamické prvky až o 70 kilogramov. O zníženie hmotnosti sa starajú 20" kované čierne disky obuté do pneumatík s rozmermi 285/30, respektíve 295/30. M3 je navyše ešte dodatočne znížené v prednej časti o 20 milimetrov.

BMW, M3, Schnitzer,
Zdroj: AC Schnitzer

Zmeny, pochopiteľne, nemohli obísť ani srdce novinky, ktorým je 3-litrový radový benzínový šesťvalec. Jeho pôvodný výkon 375 kW/510 koní a 650 Nm vzrástol až na úroveň 434 kW/590 koní a 750 Nm. Upravené sú samotné turbodúchadlá, riadiaca jednotka, chladenie i výfuková sústava. Tá je zakončená po novom karbónovými koncovkami.

Na upravené pohonné ústrojenstvo pritom AC Schnitzer ponúka 4-ročnú záruku. Presné rýchlostné parametre zatiaľ komunikované neboli, je však viac ako isté, že táto em trojka bude rýchlejšia ako v sériovom stave. Tak či onak, podstatou úpravy je ešte viac vycibriť ovládateľnosť a dosiahnuť ešte väčšie zážitky za volantom. Ten je, mimochodom, takisto upravený, má väčšie pádla a nechýba ani aplikácia Alcantary. Cenové relácie nepoznáme.

BMW, M3, Schnitzer, BMW, M3, Schnitzer, BMW, M3, Schnitzer, BMW, M3, Schnitzer,
Zobraziť galériu
(14)
Domov
Zdieľať
Diskusia