Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
15. októbra 2021 o 17:30
Čas čítania 0:59
Martin Mičuda

Nové BMW M3 má po úprave AC Schnitzer až 590 koní a ešte výstrednejší zovňajšok

Nové BMW M3 má po úprave AC Schnitzer až 590 koní a ešte výstrednejší zovňajšok
Zdroj: AC Schnitzer
TECH AUTOMOBILOVÉ NOVINKY BMW TUNING
Uložiť Uložené

Dôkladne upravená em trojka má svoje výhody priniesť najmä pri jazde na okruhu.

Krátko nato, ako renomovaný úpravca AC Schnitzer upravil štandardné BMW radu 3 a 4, svoju pozornosť presunul na vrcholný variant tejto značky v strednej triede. Do parády si totiž vzal nové M3 Competition, ktoré vylepšil v každom ohľade.

Už i tak dosť výstredný exteriér úpravca doplnil o kompletný karbónový set – predný splitter, aerodynamické nadstavce v nárazníku, na kapote a po stranách, bočné prahy, zadný spojler na okne a veku batožinového priestoru či difúzor.

Odporúčané
Nové C nám dokázalo, že je najpokrokovejšie vo svojej triede. V jednej veci dokonca prekonáva aj vlajkové S Nové C nám dokázalo, že je najpokrokovejšie vo svojej triede. V jednej veci dokonca prekonáva aj vlajkové S 28. septembra 2021 o 14:30

Všetky dodatočné nadstavce však nie sú len vecou estetiky, majú najmä svoju funkciu. Predný splitter vie vo vysokých rýchlostiach zvýšiť prítlak o 40 kilogramov, zatiaľ čo zadné aerodynamické prvky až o 70 kilogramov. O zníženie hmotnosti sa starajú 20" kované čierne disky obuté do pneumatík s rozmermi 285/30, respektíve 295/30. M3 je navyše ešte dodatočne znížené v prednej časti o 20 milimetrov.

BMW, M3, Schnitzer,
Zdroj: AC Schnitzer

Zmeny, pochopiteľne, nemohli obísť ani srdce novinky, ktorým je 3-litrový radový benzínový šesťvalec. Jeho pôvodný výkon 375 kW/510 koní a 650 Nm vzrástol až na úroveň 434 kW/590 koní a 750 Nm. Upravené sú samotné turbodúchadlá, riadiaca jednotka, chladenie i výfuková sústava. Tá je zakončená po novom karbónovými koncovkami.

Na upravené pohonné ústrojenstvo pritom AC Schnitzer ponúka 4-ročnú záruku. Presné rýchlostné parametre zatiaľ komunikované neboli, je však viac ako isté, že táto em trojka bude rýchlejšia ako v sériovom stave. Tak či onak, podstatou úpravy je ešte viac vycibriť ovládateľnosť a dosiahnuť ešte väčšie zážitky za volantom. Ten je, mimochodom, takisto upravený, má väčšie pádla a nechýba ani aplikácia Alcantary. Cenové relácie nepoznáme.

BMW, M3, Schnitzer,BMW, M3, Schnitzer,BMW, M3, Schnitzer,BMW, M3, Schnitzer,
Zobraziť galériu
(14)
Domov
Zdieľať
Diskusia