Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Refresher Slovensko
Otvoriť v aplikácii Refresher
Stiahnuť
X
Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Shuflik
28. mája 2021, 10:33
Čas čítania 2:23
Sponzorovaný obsah

Žiadne spotené hranolky a rozliate omáčky. Slováci vytvorili jedinečný obal na jedlo

ZAUJÍMAVOSTI SLOVÁCI
Uložiť Uložené

Shuflik je rozložiteľný, udržiava jedlo teplé a čerstvé a má aj miesto na servítky či špáradlá.

Intenzívne obdobie objednávania jedla, ktoré je za nami, ukázalo, že gastrosegment síce môžeme mať na vysokej úrovni, no obaly na jedlo stále pokrivkávajú. Aj ty si si radšej rozmyslel objednávku iba preto, lebo ťa odradila predstava toho, v akom stave jedlo príde? Dvaja Slováci našli skvelé riešenie, ktoré sa skrýva pod jednotným názvom – Shuflik. Ivan Samko a Štefan Hanzely vytvorili jedinečný obal na jedlo, ktorý ocenia nielen zákazníci, ale aj gastroprevádzky.  

Objav Shuflik
Shuflik
Zdroj: LUPA Production

Narazili na problémy s obalmi na jedlo

Ivan Samko a Štefan Hanzely sú priatelia z vysokej školy. Jeden sa pohybuje v oblasti podnikania a druhý v gastrobiznise. Práve situácia počas pandémie Štefanovi Hanzelymu ukázala, že gastropodniky potrebujú funkčný obal, ktorý nezaberá veľa miesta a zároveň rieši všetky problémy spojené s donáškou jedla – zabúdanie na prílohy či omáčky aj hygienu. Všetky tieto problémy totiž robia pre gastrobiznis donášku jedla nevýhodnou. 

Na druhej strane je tu Ivan Samko, ktorý vníma donášku jedla a problémy s tým spojené zo strany zákazníka. Počas obedných prestávok narážal na to, že obaly s jedlom zaberajú zbytočne veľa miesta, navyše sa často stávalo, že chýbali servítky. Medzi svojimi osobnými skúsenosťami našli prienik a vytvorili prototyp škatule Shuflik

Shuflik
Zdroj: LUPA Production

Následne sa rozhodli s prototypom vytvoriť malý prieskum medzi prevádzkarmi aj zákazníkmi. Shuflik sa podľa Ivana Samka zapáčil majiteľom gastroprevádzok hlavne preto, že je menšia šanca na niečo zabudnúť, je to inovatívne a do krabičky sa toho viac zmestí. „Čo sa týka konzumentov, tí prijali to, že je tam dodržaná hygiena, že sú tam zabudované servítky a všetko má svoje miesto. A že to vyzerá originálnejšie a má to pridanú hodnotu,“ dodáva.

Zvládne prílohy, omáčky aj udržať jedlo čerstvé 

Shuflik má viacero verzií, do ktorých môžeš dať pizzu, burger s hranolkami aj omáčkami, ale aj wrap, šišky so šľahačkou či bagetu. Udržiava jedlo teplé a čerstvé zároveň bez toho, aby strácalo na svojej kvalite. Pri jeho vytváraní mysleli aj na priestor na servítky či špáradlá, takže aj v prípade, že ješ vonku, o hygienu sa báť nemusíš. Tento obal sa skrátka dokáže prispôsobiť jedlu. 

Rozloží sa v prírode

Obal je vytvorený z materiálu, ktorý sa rozloží v prírode a môžeš ho umiestniť do kompostu. Navyše nemá žiadne plastové výstuže, keďže pozostáva z dvojitej vrstvy: jednu časť môžeš vyhodiť do komunálneho odpadu a druhú do papiera. V obale nájdeš miesto aj na prílohy, ktoré zostávajú vďaka prednej ventilácii dlhšie čerstvé. Pocítiš to napríklad pri hranolkách, ktoré donáškami často trpeli. 

shuflik
Zdroj: LUPA Production

Spája jedlo s edukáciou a so zábavou

Shuflik je obal na jedlo, ktorý po dojedení nemusíš hneď vyhodiť. Každé tri mesiace na ňom nájdeš iný motív, ktorý má za cieľ zabaviť a edukovať nielen deti, ale aj dospelých. Nájdeš tu napríklad hru hláskovanie, ktorá učí abecedu, alebo hru čo si jak a spoznaj zvieratká a stopy, kde si deti môžu vymaľovať zvieratká. 

Poteší zákazníka, gastroprevádzky aj donáškové služby

Praktickosť obalu Shuflik teší nielen zákazníkov – bez ohľadu na to, či jedia doma alebo prípadne vonku, alebo na streetfoode. Gastroprevádzkam obaly navyše šetria miesto a zároveň sa do nich viac vojde, takže s obalmi môžu šetriť peniaze sebe aj zákazníkom.

Každý odberateľ obalov Shuflik je automaticky podporovaný marketingovými aktivitami – 12-krát do roka potlač a zároveň každý z odberateľov dostáva kolky kvality, ktoré sú potlačené ich vlastným logom a sloganom. Shuflik bude navyše podporovať svojich zákazníkov na sociálnych sieťach a pri benefičných akciách. 

Shuflik
Zdroj: LUPA Production

Majitelia momentálne plánujú aj benefičnú akciu, s ktorou chcú v rámci predaja Shuflika vyzbierať peniaze pre chlapca s Downovým syndrómom. Tieto aktivity môžeš sledovať na ich instagramovom či facebookovom účte. Okrem toho upozorňujú, že v blízkom čase ich obaly na jedlo uvidíme aj na streetfoodových festivaloch, kde by mali spríjemniť zážitok z jedla hlavne zákazníkom. 

Viac informácií
Domov
Zdieľať
Diskusia