Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 24. 11. 2020 meniny má Emília

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
2
Martin Mičuda
19. október 2020, 11:02
Čas čítania: 0:55
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Bentley predstavilo športovú verziu pompéznej limuzíny Flying Spur

K sprvoti predstavenému Flying Spur W12 sa pridružuje variant s osemvalcom.

Martin Mičuda
19. október 2020, 11:02
Čas čítania: 0:55
Bentley predstavilo športovú verziu pompéznej limuzíny Flying Spur
Zdroj: bentleymedia.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Pred rokom nám automobilka Bentley predstavila úplne novú generáciu svojej luxusnej limuzíny. Tretie pokračovanie modelu Flying Spur prišlo s mimoriadne atraktívnym dizajnom.

 

Majestátna loď pod povrchom skrývala pochopiteľne ikonickú w12-ku, bolo ale len otázkou času, kedy sa do ponuky dostane aj verzia s V8-čkou. Stalo sa tak práve teraz, automobilka totiž uvádza, že čoraz viac jej klientov javí záujem nielen sa viesť, ale aj šoférovať, no a práve na to poslúži športovejšie rezaný variant.

 
Ako je zvykom, ten sa na pohľad odlišuje prísnejšími tvarmi a dodatočmými nadstavcami – predný splitter, bočné prahy či výraznejší zadný nárazník. Elegantná línia karosérie však ostáva i tak nezmenená, zákazník ale môže siahnuť po exteriérovom pakete Blackline, ktorý zaručí čierne detaily. Štandardom pre V8-čkovú verziu sú napokon 20” disky a paleta lakov karosérie sa rozšírila o výraznejšie odtiene. 

  

bentely
Zdroj: www.bentleymedia.com

Vo vnútri samozrejme dominuje prvotriedny luxus, okorenený je ale o hŕstku karbónových a hliníkových doplnkov. Na výber je aj niekoľko drevených dekórov. Prejdime ale k pointe.

 

 

Tou je pochopiteľne spomínaný osemvalec. Konkrétne ide o agregát 4.0 V8 twin-turbo s výkonom 404 kW / 550 koní a krútiacim momentom 770 Nm. Akcelerácia na stovku novinke trvá len 4,1 sekundy (verzia W12 3,8 s), zatiaľ čo maximálna rýchlosť je 318 km/h (s W12-kou 333 km/h). Okrem lepšej spotreby model s V8-čkou sľubuje nižšiu váhu a to až o 100 kilogramov. Okrem štandardne dodávanej 8-stupňovej automatickej prevodovky a pohonu oboch náprav je v ponuke aj riadená zadná náprava či elektronické stabilizátory.

 

Zobraziť galériu 13 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
4
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.