Dohromady na to spoločnosť minula približne 10 000 dolárov.
Vianoce sú sviatky pokoja. Znie to krásne, no mnohí sa naháňajú za darčekmi a spoločnosti chcú maximalizovať počas decembra svoje zisky. Niektoré idú za peniazmi tak tvrdo, až to pre mnohých ľudí môže byť otravné. Možno aj preto sa marketingová agentúra Wunder rozhodla, že odkúpi hneď niekoľko billboardov a nechá ich jednoducho biele. Ich cieľom je, aby ľudia mali pokoj od reklamy, píše web itsnicethat.com.
Spoločnosť pochádza z Kanady a sídli v Halifaxe v Novom Škótsku. Celkom minula na svoj netradičný darček 10 000 dolárov a kampaň nazvala príznačne – Biele Vianoce. Je to zároveň od agentúry celkom nezvyčajný krok, práve ona má byť totiž tá, ktorá pomáha klientom zaplniť reklamné plochy.