Neexistuje slovenský reklamný spot, ktorý by sme si s Vianocami spájali viac ako práve tento z roku 2003.
Reklamy sú neodmysliteľnou súčasťou Vianoc a práve tá z roku 2003 od Kofoly je legendou, ktorú sa možno už nikdy nepodarí prekonať. Dobrou správou je, že ikonická hláška „nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím“ sa bude počas týchto sviatkov opäť ozývať z našich televíznych prijímačov. Spoločnosť sa totiž rozhodla zrecyklovať najznámejšiu časť a pridať k nej nový príbeh.
Cieľom spotu je navodiť vianočnú atmosféru a zároveň posunúť myšlienku ešte o niečo ďalej – na oblohu, a to aj za pomoci ďalšieho výrazne slovenského symbolu, keďže muž pripomína tatka Večerníčka. „Na nočnej oblohe sa vďaka kúzlu prasiatka rozsvieti úplne nové súhvezdie, súhvezdie Prasiatka. Vďaka nemu bude môcť Zlaté prasiatko zazrieť skutočne každý, a to nielen počas Vianoc. Stačí nájsť Veľký voz a správne pospájať hviezdy v súhvezdí Veľkej medvedice,“ dodáva marketingová manažérka Kofoly Lucia Tarbajovská pre HN.
Súhvezdie Zlatého prasiatka bude komunikovať aj nová vianočná príchuť na etiketách. O tvorbu spotu sa postaral režisér Robert Hloz a dozvedáme sa aj to, že natáčanie prebiehalo počas októbra v Česku, a tak musel byť použitý aj umelý sneh.