Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 22. 10. 2019 meniny má Sergej

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Refresher - Rozhovory
1
Denisa Bodková
13. august 2019, 16:17

Niektorí mladučkí influenceri nevedia, ako naplniť potreby klientov, hovorí Zuzana pracujúca vo Facebooku (Rozhovor)

Prešla siedmimi pohovormi, kým ju prijali do Facebooku. Zuzana je prvou Slovenkou, ktorá sa stará o tradičné značky na česko-slovenskom trhu.

Denisa Bodková
13. august 2019, 16:17
Niektorí mladučkí influenceri nevedia, ako naplniť potreby klientov, hovorí Zuzana pracujúca vo Facebooku (Rozhovor)
Zdroj: Welin/REFRESHER
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Fenoménu sociálnych sietí sa v dnešnej dobe vyhne len málokto. Drvivá väčšina ľudí aspoň raz denne navštívi jednu z najsilnejších aplikácií na svete, ktorá je tu už 15 rokov a svoj profil si na nej vytvorilo milióny užívateľov.

 

Reč je o Facebooku a ak by niekto namietal, že ten je už dávno „mŕtvy“, Zuzana Zahorová ho vyvedie z omylu. Je prvou Slovenkou, ktorú Facebook najal, aby sa starala o tradičné značky na česko-slovenskom trhu. 

 

Väčšinu času pracuje vo Varšave, no počas stretnutí v Bratislave si našla čas aj na nás. Okrem iného sme sa s ňou rozprávali aj o agresívnych komentáristoch, o prístupe Marka Zuckerberga a o tom, ako sa dá bojovať proti kyberšikane.

 

zuzazla

 

 

V rozhovore sa dozvieš:

  • Čo je jej náplňou práce
  • Či hľadajú viac Slovákov a kto má šancu sa tam dostať
  • Koľko ľudí je zamestnaných vo Facebooku po celom svete
  • Prečo Facebook nie je mŕtvy 
  • Aké je vedenie na čele s Markom Zuckerbergom a či ho už niekedy stretla
  • Ako Facebook bojuje s kyberšikanou
  • Kto je na Slovensku dobrým influencerom
  • Prečo sú používatelia občas agresívni 

 

Sympatická ryšavka, ktorá sa objavuje vo vlogoch Sajfu a Veroniky, pracuje vo Facebooku, bloguje o influenceroch. Môžem ťa tak predstaviť?

Áno, popis zatiaľ sedí. (smiech)

 

Čo ma najviac zaujalo je fakt, že si dostala job vo Facebooku a prešla si siedmimi pohovormi. Každého zamestnanca si vyberajú tak dôkladne?

Sedem pohovorov je štandard, nie je to preto, že by som im pripadala podozrivá. Facebook si veľmi precízne vyberá ľudí, ktorých zamestná. 

 

Prvýkrát v histórii najal Facebook niekoho, kto sa stará o tradičné značky na česko-slovenskom trhu.

 

zuzazla

 

Ako si sa tam dostala?

Pracovala som v mediálnych agentúrach v Londýne, neskôr som sa presunula do pražskej pobočky. Facebook bol pre nás jeden z kľúčových partnerov, s ktorým sme pracovali na našich klientoch.

 

S mojimi terajšími kolegami som teda už v minulosti úzko spolupracovala, a keď hľadali posilu na český trh, odporučili ma do výberového konania. Tam niekde sa začalo niekoľko-kolové pohovorovanie. 

 

Pracuješ vo Varšave a staráš sa o celý česko-slovenský trh. Čo presne je tvojou náplňou práce?

Snažím sa strategicky pomáhať slovenským a českým firmám používať naše platformy tým najlepším možným spôsobom. V zásade som konzultant pre veľké značky, ktorý sa snaží radiť klientom, ako čo najefektívnejšie komunikovať so zákazníkmi na Facebooku a Instagrame. 

 

V celom Facebooku pracuje asi 35 000 ľudí a neustále to rastie.

 

Doteraz sa vo Facebooku o česko-slovenských klientov nikto nestaral?

Ale áno, staral. V Dubline sedí skvelý tím ľudí, ktorý sa stará o tzv. digital native klientov, teda klientov, ktorí sú viac e-commercoví a nemajú kamenné obchody. Takisto je tam neustále sa rozrastajúci tím, ktorý pomáha značkám a ich agentúram posúvať svoju komunikáciu na Facebooku na vyšší level.

 

S týmto tímom úzko spolupracujeme a klienti migrujú medzi nami tak, aby sa im dostalo relevantnej podpory od Facebooku. Vo Varšave sa kolegovia tiež starali v rámci pôsobenia na CEE (stredná a východná Európa) trhoch aj o Českú republiku.

 

Tentokrát ale Facebook prvýkrát vytvoril pozície, ktoré sa majú špecificky venovať tradičným značkám a agentúram na česko-slovenskom trhu. Ide teda o rozhodne pozitívny signál a väčší záväzok voči nášmu regiónu. 

 

 

Takže by bolo možné, že by Facebook najal aj viac Slovákov? 

Áno, dotyčný sa musí vyznať v biznise a marketingu, avšak veľmi si dávajú záležať na celkovom DNA človeka. Je to banda namakaných ľudí, no neznamená to, že všetci sú odborníci na digitálny marketing. Vyznie to vtipne, ale väčšinou ide o typických jednotkárov a makačov, ktorí vždy išli extra míľu, hľadajú riešenia a nikdy nepovedia, že sa niečo nedá.

 

Nenazývame sa start-upom, ale veľa z našich princípov je podobných. Firma sa dynamicky vyvíja a preto zamestnanci musia mať „drive”, podnikavého ducha a byť ambiciózni. Okrem profesnej kvalifikácie sú to veľmi zaujímaví a rôznorodí ľudia, majú fascinujúce hobby, pochádzajú z celého spektra backgroundov a majú spoločného menovateľa - stále na sebe s pokorou pracovať. 

 

zuzazla

 

Markovi záleží na feedbacku od vlastných ľudí. Každý týždeň má v kalifornskej centrále live streamované Q&A, kde odpovedá na otázky svojich zamestnancov z celého sveta.

 

Vieš presné číslo, koľko ľudí pracuje vo Facebooku po celom svete?

V celom Facebooku pracuje asi 35 000 ľudí a neustále to rastie. Facebook momentálne naberá veľa ľudí na Community Operations, pretože okrem súkromia je obrovskou prioritou to, aby boli Facebook a Instagram bezpečnou a zdravou komunitou, ktorá spája svet a dáva spoločnosti platformu na to, aby mali k sebe bližšie. 

 

S Markom si sa stretla aj osobne?

Exkluzívny obsah pre predplatiteľov REFRESHER+
od 2,50 € na mesiac
PREDPLATIŤ
Máš už predplatené? Prihlásiť sa
PREČO SI PREDPLATIŤ?

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Ako vedenie Facebooku komunikuje so svojimi zamestnancami po celom svete
  • Čo by sa opýtala Marka Zuckerberga
  • Čo zaujímavé sa okrem automatov na nabíjačky nachádza v priestoroch Facebooku
  • Koľko je všetkých používateľov na Facebooku
  • Ako Facebook bojuje proti ofenzívnym komentárom
  • Ktorý slovenský influencer je aj napriek svojmu veku profesionálny

Náhľadový obrázok: Welin/REFRESHER Tagy: facebook, instagram, sociálne siete, marketing, rozhovory, influencery
Ohodnoť článok
12
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.