Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
8. júna 2019, 20:44
Čas čítania 0:00
Dominik Vetrák

EA ukázalo gameplay pre Star Wars Jedi: Fallen Order. Využívať budeme svetelný meč, silu a bojové umenia

EA ukázalo gameplay pre Star Wars Jedi: Fallen Order. Využívať budeme svetelný meč, silu a bojové umenia
Zdroj: EA
TECH
Uložiť Uložené

Režisér God of War 3 pracuje na singleplayerovej Star Wars hre.

Star Warsu sa pod EA nedarí, a to vôbec. Vyšli síce dva... okej Battlefronty (s tým druhým a lootboxami to ale pekelne pokašlali), no stále sme sa nedočkali jedinej nadpriemernej hry a ani singleplayerového zážitku. Zrušilo sa Star Wars 1313 a následne aj singleplayerové Star Wars ala Uncharted od Amy Hennig (režisérka Uncharted triógie), ktoré sa malo rebootovať na open world. Bohužiaľ, nevyšlo ani to a EA rovno zrušilo aj štúdio Visceral Games. 

Jedinou nádejou tak ostávalo Respawn Entertainment (Titanfall, Apex Legends), konkrétne jeden z tímov vedeným Stigom Asmussenom (God of War 3). Hra sa dnes na akcii EA Play v rámci E3 predstavila gameplay demo zábermi. Čo sa z nich dá zobrať? V prvom rade tu máme množstvo exploringu. Vývojári tvrdia, že sa nechali inšpirovať metroidvania titulmi či hrami od From Software a aplikovali to aj do svojej hry. Fanúšikovia backtrackingu a nachádzania odomknuteľných oblastí po odomknutí nových schopností tak môžu jasať.

Prítomné bude aj lozenie a rôzne prekonávanie prekážok. K orientácii bude slúžiť 3D mapa. Pôjde však o in-game vymoženosť, takže sa ti hra nepauzne a musíš si tak dať pozor, kedy sa na ňu pozrieš. Tri základné schopnosti sú Force Pull, Force Push a Force Slow. Ich názvy by mali byť veľavravné, no v hre ich údajne má byť viac. Gameplay demo pokrýva len malú časť hry, a tak sa skutočne nemusíš obávať nedostatku originálnych prostredí. Game Informer, ktorý dostal hru k dispozícií pre ich júnový/júlový coverage si ju chváli a rozhodne prináša pozitívnejšie dojmy než samotné gameplay video.

Combat má potenciál. Som presvedčený, že s ďalšími odomknutiami skillov v skill tree sa zlepšia aj kombá, chmaty a možnosti využívania Sily a svetelného meča nielen v súbojoch. Autori určite netúžili odhaliť všetky možnosti v prvom gameplay deme. 

EA ukázalo gameplay pre Star Wars Jedi: Fallen Order. Využívať budeme svetelný meč, silu a bojové umenia

Taktiež veríme, že bude možné využívať svoje schopnosti kreatívne a zároveň smrteľne, ako aj v tejto scénke.

EA ukázalo gameplay pre Star Wars Jedi: Fallen Order. Využívať budeme svetelný meč, silu a bojové umenia

Z gameplay videa mám ja osobne stále pocit, že hlavná postava bude nesmierne nezaujímavá a nudná, rovnako ako celý príbeh. Ten sa ale autori snažia držať pod rúškom tajomstva, takže nás možno vo finále prekvapí. Taktiež sa zdá, že hra nebude veľmi náročná, ale to je zrejme len v tom, že pre demo sa nastavila jednoduchšia obtiažnosť.

Viac sa o Star Wars Jedi: Fallen Order dozvieme už zajtra v noci, kedy je na programe E3 konferencia Microsoftu. Zrejme sa dočkáme story traileru alebo niečoho podobného. Fallen Order vyzerá zaujímavo a my veríme, že nakoniec dopadne dobre. Mohlo by ísť o prvú kvalitnú AAA singleplayer hru z milovaného univerza. Na pulty obchodov sa pre PC, Xbox One a PS4 dostane 15. novembra 2019, len týždeň po Death Stranding.

Niekoľko detailov:

  • žiadny autoheal. Život si dopĺňaš rovnako ako vo From Soft hrách, a teda aplikovaním ampulky
  • robot BD-1 slúži na uzdravovanie, otvárania dverí, skenovanie a podobne
  • v hre je skill tree (strom schopností), kde si budeme zrejme vylepšovať ako úroveň The Force, tak aj bojové schopnosti
  • nebude možné vybrať si svetlú či temnú stranu Sily. Hlavný hrdina Cal je Padawan/Jedi celým svojím srdcom a túži obnoviť rád Jedi
  • Hra sa odohráva po vykonaní Order 66
  • navštívime množstvo planét. Polovica z nich je originálneho pôvodu, polovica z nich z už známeho Star Wars canon
  • čakajú nás bossovia a mini-bossovia
  • stvorenia sú jedinečné na každej planéte. Nemenia sa len odtieňov farby a počtom chápadiel
  • Lucasfilm pomáhal s obdobím, v ktorom sa hra odohráva
  • Calov pôvod a význam v SW svete zistíme počas hry, nebude lacno teasovať na sequel
  • Saw Gerrera sa vracia. Obľúbenej postave prepožičal svoj hlas opäť Forest Whitaker
Domov
Zdieľať
Diskusia