Železničná spoločnosť Slovensko oznámila významné zmeny.
Zrejme sme sa dočkali. Slovenskí cestujúci dlho túžili po novej aplikácii, v ktorej by si mohli pohodlne kúpiť lístok, vybrať miesto či informovať sa o prípadnom meškaní svojho spoja. ZSSK už pár týždňov v tajnosti testuje novučičkú aplikáciu, ktorá bude 6. novembra sprístupnená pre širokú verejnosť. Zatiaľ však výlučne pre užívateľov s Androidom, a tak si majitelia iPhonov budú musieť počkať.
Úvodná verzia nebude na funkcie veľmi bohatá. Okrem kúpy či vrátenia lístka v nej veľa vecí nevyriešiš, a tak si treba počkať na rozšírenia. Postupne by do nej mali pribudnúť vychytávky ako objednávka parkovacieho miesta, cestovného poistenia či doplnkových služieb ako taxík.
Aby toho nebolo málo, od polovice novembra začne fungovať aj nová verzia internetového obchodu. Za posledných 9 mesiacov stúpol počet kúpených lístkov o 50 percent, a tak chce ZSSK pripraviť zákazníkom lepší zážitok. Zároveň bude paralelne fungovať aj pôvodná verzia, aby si mohli na novinku pomaly zvyknúť.
Na jar budúceho roka nás napokon čaká nový web. ZSSK o ňom neprezradila veľa, ale zistili sme, že pracuje na funkcionalite, vďaka ktorej si online budeš vedieť vytlačiť aj potvrdenie o meškaní vlaku. Za novú stránku by mala železničná spoločnosť zaplatiť približne 120-tisíc eur.