Nový obchod Apple privítal prvých návštevníkov v Miláne.
Spoločnosť Apple sa preslávila svojím minimalistickým dizajnom. Posledné štyri roky pri navrhovaní vzhľadu svojich nových obchodov spolupracuje okrem iných aj s projektantom Stefanom Behlingom z ateliéru Forster + Partners.
Iba nedávno pritom privítala prvých návštevníkov vo svojom novom obchode priamo v historickom srdci Milána.
Ako to už býva zvykom, Apple do dizajnu novej predajne nechalo šikovne zakomponovať aj vodu, takže fontána obstrekuje sklenený priestor, cez ktorý vedia zákazníci vstúpiť priamo do interiéru obchodu.
Predajňa nepatrí na povrchu medzi tie najväčšie, pretože Apple tentoraz stavilo na vkusný návrh, ktorý by mohol dopĺňať samotné námestie Piazza del Liberty.
Pred stavbou obchodu tam nebola fontána, čo znamená, že kalifornská spoločnosť vlastne spojila príjemné s užitočným. Nielenže si postavila na lukratívnom mieste predajňu, ale ešte aj splnila talianske požiadavky, pretože Taliani na svojich námestiach fontány obľubujú.
Nový Apple Store sa nenachádza ďaleko od najznámejšej milánskej katedrály, alebo teda milánskeho dómu, ktorý je piatou najväčšou katedrálou na celom svete.
Na prerobené Apple Piazza Liberty ústi aj exkluzívna nákupná galéria Vittorio Emanuelle II. Letenky do Milána pritom z Bratislavy nepatria medzi tie najdrahšie, takže ak by si chcel Miláno aj s Apple obchodom vidieť naživo, onedlho si svoj sen môžeš splniť.