Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
17. februára 2017, 20:55
Čas čítania 0:00
johnnybravo

McDonald's si v novej reklame perfektne uťahuje z Apple. Jeho revolučný vynález dostal názov STRAW a nejde o obyčajnú slamku

ZAUJÍMAVOSTI APPLE
Uložiť Uložené

Revolučný a neslýchaný vynález.

Prezentácia produktov od spoločnosti Apple sa nezaobíde bez jedného človeka a jeho komentára. Šéf oddelenia dizajnu Jonathan Ive vždy fanúšikom značky ochotne predstaví, ako tvrdo inžinieri a dizajnéri pracovali na tom, aby na trh priniesli revolučný produkt plný nových vymožeností a funkcií. McDonald’s si teda povedal, že ani sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením nebude zaostávať, zohnal si chlapíka s britským akcentom, posadil ho do obľúbenej miestnosti s bielymi stenami a pustil sa do predstavovania nového vynálezu, ktorý dostal názov STRAW. Áno, v preklade to síce znamená obyčajná „slamka“, ale podľa McDonald’s ide o „Suction tube for reverse axial withdrawal“. Je pravdou, že táto slamka má slúžiť na pitie nápoja s názvom Shamrock Shake pozostávajúceho z dvoch rozdielnych príchutí, takže si budeš môcť obe vychutnať v rovnakej chvíli. A Jony Ive určite doma súhlasne prikyvuje.

Domov
Zdieľať
Diskusia