Do jej tvorby sa zapojilo viac než 15-tisíc ľudí.
Vianoce sa blížia a s nimi sa začínajú zapĺňať aj médiá najrôznejšími vianočnými reklamami od výmyslu sveta. Za väčšinou z nich stojí kreatívny tvorivý tím, ktorý sám navrhne koncept, vypracuje scenár a nakoniec ich aj zrealizuje, čo však nebol prípad FunFónu. Počas unikátnych online kastingov sa mu podarilo predať rozhodovaciu moc do rúk samotných fanúšikov a keďže celému výberovému procesu velil Pišta, o zábavu bolo postarané. Do tvorby reklamy, či už pri vyberaní miesta alebo postáv, sa zapojilo viac ako 15-tisíc fanúšikov a dvom slečnám sa dokonca počas kastingu podarilo na Pištu zapôsobiť natoľko, že ich nechal prekresliť do animovanej podoby a zobral si ich so sebou priamo do reklamy. V reklame sa okrem Pištu a fanúšičiek objavil napríklad aj hudobný súbor Svišťovianka a chýbať nemohla ani Oblina, takže zostava bola takmer kompletná a s ňou aj prvá slovenská reklama, ktorú vytvorili fanúšikovia.