Poliaci to touto reklamou vyhrali.
Kto by si bol pomyslel, že československú internetovú scénu ovládne v predvianočnom období nakoniec reklama z blízkeho Poľska? Portál Allegro zainvestoval do reklamnej kampane, v rámci ktorej sa hlavnej úlohy zhostil sympatický starček snažiaci sa naučiť angličtinu. Divák netuší, prečo sa starček neustále učí nové a nové slovíčka, počúva audioknihy a objednáva si ďalšie a ďalšie materiály. Nakoniec, keď je už celkom spokojný s tým, ako sa jazyk naučil, si sadne do lietadla a preletí stovky kilometrov, aby sa po prvýkrát stretol so svojou vnučkou, ktorá rozpráva práve po anglicky. Allegru sa teda podarilo slušne zapôsobiť na city všetkých divákov a reklama sa už stretla s veľkým úspechom aj za poľskými hranicami, kde ju ľudia dokonca označujú za najroztomilejší počin tohto predvianočného obdobia.