Československý produkt by mohol zožať úspech.
Svetové značky liehovín dokážu na slovenskom aj českom trhu v krátkom čase získať popularitu a obľubu medzi konzumentmi, lenže čo keby sme si novú svetovú značku alkoholu vytvorili sami? Spoločnosť Tatranská likérka sa preto pred pár mesiacmi pustila do výroby konceptu nového alkoholu, ktorý by však oslovil nielen domáce československé publikum, ale postupne mohol zaujať aj v celosvetovej mierke. Tatranská likérka má s výrobou kvalitného alkoholu dlhoročné skúsenosti, veď jedným z jej najpopulárnejších produktov je Tatranský čaj, čo je alkohol obľúbený najmä u zahraničných turistov prechádzajúcich cez našu krajinu.
V prípade novej Československej vodky, respektíve Czechoslovakia Vodka, pôjde o produkt vyrábaný z československých surovín. Nejde preto len o názov podporujúci predaj, pretože 40 percent novej vodky bude tvoriť český lieh a zostávajúcich 60 percent zase slovenská voda. O vzhľad samotnej fľaše sa postaral umelec Brian Males, ktorý pochádza zo Slovenska, a skombinoval pri jeho tvorbe výzor našich dvoch krajín. Na obale by si mohol naraziť na mestá ako Trenčín, Praha či Bratislava a so solídnym historickým základom, menom a koniec koncov aj dizajnom to pre Československú vodku vyzerá nádejne.