Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
12. novembra 2016 o 2:06
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Tieto videá majú najväčší počet dislikov na YouTube. Pozreli sme si ich, aby si ty už nemusel

ZAUJÍMAVOSTI YOUTUBE
Uložiť Uložené

Niektoré čísla naozaj stoja za zmienku.

Na YouTube sa toho nachádza naozaj mnoho. Ak by si chcel pozrieť všetky videá, nikdy by si to nedokázal, kedže za každú minútu na červený portál pribudne výrazne viac ako minúta obsahu. Niektoré videá sú obľúbené, niektoré zasa vtipné virály, no a iné sú absolútne prepadáky. To sa odráža predovšetkým na obľúbenosti u divákov, k čomu slúžia špecifické tlačítka. Je akýmsi nepísaným pravidlom, že čím viac má video zhliadnutí, tým skôr sa nájde viac ľudí, ktorým sa tvorba nepáči a stlačia to šedé "Nepáči sa mi to". Niektoré videá však v tejto disciplíne dosahujú omračujúcich výsledkov a keď sa toto deje, je jasné, že je niečo zle. Justin Bieber asi nikoho neprekvapí, no poriadnu dávku nenávisti si odnieslo napríklad aj herné štúdio Activision.

GHOSTBUSTERS - Official Trailer | Sony Pictures Entertainment 

V marci 2016 vypustilo Sony trailer na film Ghostbusters (Krotitelia duchov). Ide vlastne o reboot pôvodného filmu z roku 1984 od režiséra Ivana Reitmana. V tomto prípade ho nahradil Paul Feig a dokonca aj ústredná štvorica hlavných postáv vo filme bola vymenená - tentokrát sa Ghostbusters blysol ženským obsadením, čo sa na internete stretlo s vlnou odporu. Táto sci-fi komédia mala premiéru v júli tohto roku a ani film nezachránil trailer od úctyhodného desiateho miesta s 1,022 milióna palcov dole.

Anaconda | Nicki Minaj 

Song Anaconda od Nicki Minaj z augusta 2014 je jeden z tých, kde by si umeleckú hodnotu hľadal len veľmi ťažko. Od nesmierne rafinovaného textu o sfetovanom chlapíkovi z Detroitu až po lobotomický klip, ktorý ľahko prekoná aj tvorba Martina Jakubca. Nájsť pozitívny komentár schovaný v spúšti nenávisti v diskusnej sekcii je doslova nemožné, a ak sa náhodou aj pošťastí, pravdepodobne sa daný človek len teší z tri minúty twerkujúceho zadku Nicki Minaj. Inak ako za "nepochopiteľný" sa tento skvost vážne označiť nedá. 1,242 milióna ľudí si zrejme myslí to isté.

We Can't Stop | Miley Cyrus 

Áno, prekvapivo tu nevidíš Wrecking Ball. Miley sa za poslednú dobu tak snažila, že si miesta v rebríčku najneobľúbenejších videí vyslúžila rovno dve. We Can't Stop je nikdy nekončiaca rádiovka z doby, kde Miley ešte len začínala byť zlé dievča. Pritom ak si klip porovnáme s jej dnešnou tvorbou, ide o veľmi slabý odvar - ak by bol klip k We Can't Stop zverejnený dnes, počet palcov dole by bol určite menší. Navyše, v diskusnej sekcii možno nájsť plno podporujúcich komentárov, ktorých autori jednoznačne nesúhlasia s 1,245 miliónom ľudí, ktorí dali dislike.

Wrecking Ball | Miley Cyrus

Ani nie tri mesiace po We Can't Stop vypustila Miley krátkodobý hit Wrecking Ball. Twerk tentokrát vymenila za nahú jazdu na demolačnej guli, čo si vyslúžilo až 860 miliónov pozretí. Vzápätí sa na internete zjavili stovky paródii, do ktorých sa zapojili aj najznámejší tvorcovia obsahu na YouTube. Šiesty song zo štúdiového albumu Bangerz sa môže pochváliť 1,335 miliónom palcov dole, v porovnaní s celkovým počtom zapojených je to však "len" asi štvrtina.

Sweatshirt | Jacob Sartorius

Ľuďom, ktorí sa s Jacobom Sartoriusom ešte nestretli, môže prísť klip pomerne normálny. Video je nevinné, hudba na dnešné rádiové pomery v norme, tak kde je problém? Okrem toho, že rádiá spravili z tohto songu signál na instantné preladenie na inú stanicu, za zmienku stojí aj to, že Jacob má aktuálne len niečo málo nad štrnásť rokov. Už pred tromi rokmi si však jeho výtvory mohol nájsť cez musical.ly, kde lip-syncoval aktuálne hity. Sweatshirt je Jacobov debutový song, na YouTube si ho pozrelo 34 miliónov ľudí, 1,5 milióna z nich zanechalo dislike.

Gangnam Style | PSY

Na piatom mieste rebríčka najnenávidenejších videí na YouTube nechýba ani to najsledovanejšie. PSY a jeho Gangnam style sa môžu pochváliť 2,6 miliardami pozretiami a s nimi zákonite prichádza aj vlna ľudí, ktorí si vedia predstaviť aj sympatickejšiu tvorbu. Pritom na tomto hite nie je v podstate nič zlé - z hlúposti sa síce stal virál, no nič globálne priamo neuráža ani nepropaguje. Množstvo ľudí ho skrátka len nepochopilo alebo sa ho už prepočúvalo - rádiá nás tiež nešetrili. Gangnam Style má na konte 1,628 milióna palcov dole, teda asi osminu všetkých zapojených divákov.

CORTANDO O BOTÃO DO YOUTUBE | Aruan Felix

Ak nie si na 9GAGu zavesený každý deň, existuje celkom slušná šanca, že ťa tento chlapec obišiel. Felixovi sa totiž akýmsi zázrakom podarilo získať YouTube Silver Play Button, poctu za stotisíc odberateľov. Felix si však povedal, že jemu to predsa nestačí, a tak natočil kontroverzné video, kde sa rozhodol svoje ocenenie rozobrať (=prepíliť a roztrieskať rúčkou od píly), pričom po portugalsky mlel, ako veľmi chce milión odberateľov miesto "zbytočných" stotisíc. Čo je však horšie, na jeho kanáli už dávno svietia tri milióny a tak mu jeho taktika aj napriek 2,225 miliónom dislikov vyšla.

Friday | Rebecca Black

Rebecca Black nepatrí medzi známe mená, preto si najprv priblížme, o koho ide. Ide o YouTuberku vystupujúcu pod pseudonymom rebecca, ktorá sa na YouTube už nejaký ten rok vyskytuje. Do pozornosti médií sa však dostala práve vďaka skladbe Friday. Tá je podľa kritikov "najhorší kedykoľvek vydaný song", "detská" či "prekvapujúco príšerná". Zarážajúca je aj nelogickosť a infantilnosť klipu. Na začiatku ide o sedemnásť ročné dievča ráno idúce do školy, čakajúc na autobus však zrazu príde partia jej kamarátov. Do školy však idú celú ďalšiu minútu klipu. Ten sa potom prenesie do opakovania si kalendáru a do záverečnej časti, kde Rebecca na pódiu pripomína skôr vedúcu detského tábora, než speváčku. 2,395 milióna palcov dole.

Infinite Warfare Reveal Trailer | Call of Duty

Pokračovateľom v sérii Call of Duty je tento rok hra Infinite Warfare a po práci štúdia Treyarch prebralo štafetu štúdio Infinite Ward, ktoré sa postaralo napríklad aj o Modern Warfare 3; a to všetko pod záštitou Activisionu. Tento rok však zrejme nešlo všetko podľa plánu a už čísla pri traileri hovorili svoje. Séria sa totiž presunula do budúcnosti a sčasti aj do vesmíru, kde na nás čakajú prestrelky medzi kozmickými loďami. To sa však hráčom nepáčilo a 3,349 miliónmi dislikov vyjadrili svoj názor. Svoje pridal tiež vynikajúci trailer na Battlefield 1, ktorý konkurenciu v podobe Call of Duty pre tento rok absolútne rozdrvil.

Baby | Justin Bieber ft. Ludacris

O tom, že Justin Bieber figuruje na vrchole zoznamu najneobľúbenejších videí na internete, vedia aj ľudia s minimálnou znalosťou svetovej popkultúry. Text či Justinov výkon síce zrovna nepatria medzi poklady ľudstva, no treba povedať, že za významnú časť palcov dole môže aj nenávisť ľudí k Justinovi ako taká. V piesni sa posťažoval na útrapy, ktoré mu prinieslo dobrodružstvo s jeho prvou láskou a o svoje príbehy z detstva sa podelil Ludacris. Ani jeho výkon však divákov nepresvedčil, na videu zanechali takmer 7 miliónov dislikov.


Za značnú časť nechuti k spomenutým videám však môže nesympatickosť samotných interpretov - niektorí ľudia si otvárajú videá svojich neobľúbených spevákov len preto, aby klikli na "Nepáči sa mi to" a hneď zo stránky idú preč. V ďalšej desiatke sa preto Bieberovi podarilo umiestniť ešte dvakrát. Za spomenutie stojí aj osemnáste miesto, na ňom sa umiestil nádory tvoriaci Pokémon Go song od Mishy priamo z Českej republiky. Enjoy.

Domov
Zdieľať
Diskusia