Utorok 19. 6. 2018 meniny má Alfréd

hľadaj na refresheri

Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy

V kruhoch slovenských hip-hopových interpretov nie je núdza o množstvo drahých vozidiel prémiových značiek.

8. január 2017, 16:31

V kruhoch slovenských hip-hopových interpretov nie je núdza o množstvo drahých vozidiel prémiových značiek.

Ach, ten čas tak letí... Už sú to takmer tri roky, čo som zhodil na niekoľko minút Refresher. Áno, bol to práve sumár vozového parku našej domácej rapovej scény, na ktorý svojho času kliklo toľko z vás, že to jednoducho naš server nevydržal. Niežeby som sa o to snažil aj tentokrát, i keď obrovská návštevnosť by určite potešila, odstupom času sa toho však veľa zmenilo, a teda asi prišiel ten správny čas opäť to tu trochu zmapovať. Keďže nie som vik, nepôjde teraz o raperov samotných, ale o ich tátošov. Ešte predtým, ako si prelúskame jednotlivých interpretov, dovoľte mi menší predslov, aby toto celé neviedlo k nežiaducej diskusii. Každý z nás vie, že automobil je, žiaľ, jednou z najhorších investícií, preto je jasné, že mnohí ho považujú len za obyčajný dopravný prostriedok na presun z bodu A do budu B, a nepotrpia si tak na akúsi kvalitu, luxus či prémiovú značku. Podstatou tohto článku preto nie je kritizovať, porovnávať či nebodaj zosmiešňovať spomenutých umelcov, práve naopak, mojím cieľom je vám len priblížiť reálny pohlaď na danú vec. 

 

Zároveň dodajme pár všeobecných upresnení - nižšie nájdete abecedne zoradených len tých interpretov, ku ktorým sa podarilo získať akúkoľvek relevantnú informáciu s fotografiou. Zároveň, všetky spomenuté cenové relácie berte s rezervou, keďže do veľkej miery nepoznáme podrobné fakty o vozidlách, najmä výbavu, preto od nás nečakajte ani presnú cenu.

 


 

Dalyb

Po novom už aj raper, no hlavne mladá producentská krv, o ktorej kvalitách počuť i za hranicami našej krajiny sa neraz objavovala v reklamných smartoch fortwo všakovakých farieb, už istý čas ale jazdí vo svojom čiernom Audi A4 s efektnými 5-lúčovými diskami. Pre úplnosť ide o model generácie B8 z roku 2009, čiže predfaceliftované vyhotovenie. Jeho predná časť ale prešla menšou zmenou, preto sa pýši svetlometmi a maskou po facelifte z roku 2012. Za ňou nájdeme osvedčený naftový agregát 2.0 TDI s výkonom 105 kW / 143 koní. O sprevodovanie sa v jeho prípade stará 6-stupňová manuálna prevodovka, ktorá posiela silu výhradne na prednú nápravu, keďže nejde o quattro. Ceny takýchto á-štvoriek sa v závislosti od motorizácie pohybujú od približne 9-tisíc €.

 

mam sa dobre, nie kvoli tomu autu

Fotka uverejnená používateľom D A L Y B (@dalybhahacrew),

 

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy


 

Dame

Nie je žiadnym tajomstvom, že Adam van Dame vlastní americkú ikonu, strieborný Ford Mustang piatej generácie, čím si splnil svoj sen. Pod jeho kapotou nájdeme presnejšie 4-litrový agregát V6 s výkonom 157 kW / 213 koní. V rokoch 2005 až 2010 išlo v podstate o základný model, na ktorom následne nechýbali povestné osemvalce. Pred približne rokom tento slávny muscle car prezliekol do matnej sivej fólie s červenými detailmi. Do rovnakého odtieňu bol zabalený ale aj jeho druhý tátoš, a to obrovská Toyota Land Cruiser, ktorá pre zmenu patrí medzi tie najväčšie legendy vozidiel typu off-road. Exemplár z roku +/- 2011 poháňa naftový trojliter s výkonom 140 kW / 190 koní.

 

Obä moje dievčenske autíčka takto pekne prezliekol @abartstyle #samochodAmerikanski #šatyRobiaČloveka #ANajlepsiaBundaJeAuto #RenaultMusztáng #DaciaLandcruiszér #PlastidipZPolskaNastriekanyOpacnymChodomVysavača #obojstrannáNáplasťNaKomplexy #šťouchanýBramborMiestoPaštrnáku #NiektoChodiCvicitABereAsteroidy #MyOchabnutySiMusimeKupovatAuta #škrupinaPodZvarem #ólájzonmí #bohuzialAjÓlkapsonmí #nikdyNechodZObchvatuNaBajkalskuCezSviatky120 #vyšibaliMaŽandáreAOblialMaPotKedSomSiVsimolZeSomSiIchNevsimol #uzSomVidelPriestrelVodicaku #polišibiriby #chceliOdomnaVyplatuTvojhoOtca #nastastieStaciloVreckoveTvojejSestry #klucOdMustanguVyzeraJakKlucOdPostovejSchrankyVPentagone #myslimTymHeroinStraßeNieTenAmericky #instaSuperVšeličo #kolkoStaloToAuto? #celuZimuLeboMaZadnyNahon #pekneZlaInvesticia #zarobilSomToNaBrigadeVDanskuNechSaPrepadnemKedKlamem #RadsejSomSiMalKupitBunduHoľisterAMercedesFormaťíkCoMaNabehaneViacJakTyPoAuparku

Fotka uverejnená používateľom adam van DAME (@adamvandame),

 

prva dlhsia cesta zanami, 1300 km pohodlne jak nikdy

Fotka uverejnená používateľom adam van DAME (@adamvandame),

 

Nova laska je doma #škodaHipster #daciaČirikles #jednadvojkaPrerobenaNaPlyn

Fotka uverejnená používateľom adam van DAME (@adamvandame),


 

Delik

Po tom, čo sme vďaka Dual Shocku zistili, že Delikovi niekedy kedysi dávno slúžil modrý Volkswagen Golf s benzínovou 1,6-kou sa v jeho blízkosti objavilo luxusné Audi A8 druhej generácie z roku 2002. Povráva sa pritom, že pod jeho kapotou trónila dokonca veľká, 4,2-litrová V8-čka FSI s výkonom až 257 kW / 350 koní. To už teda nebola žiadna sranda, najmä po stránke apetítu, aj keď je pravda, že pokiaľ ide o cenu tohto modelu samotného, už v tej dobe sa sumy pohybovali výraznejšie pod 10-tisíc €. Píšem však v minulom čase, nakoľko len pred niekoľkými mesiacmi sme sa na Deezyho instagrame dozvedeli, že A8-čky sa vzdal, aby privítal vo svojej garáži síce menej exkluzívny, no podstatne modernejší Volkswagen (Passat) CC po facelifte. Snehobiely exemplár s panoramatickou strechou, 17" diskami a neznámou motorizáciou pochádza z posledných rokov. Stále aktuálne CC-čko si tak relatívne naďalej drží svoju cenu, najlacnejšie kúsky po modernizácii kúpite od približne 15-tisíc €. 

 

new baby je doma #zijemevaute #cc #sssss #letsgo

Fotka uverejnená používateľom Michal Pastorok (@delikxxx),


 

Ego

Automobilová minulosť Ega je veľmi rôznorodá a zároveň relatívne dosť zaujímavá. Asi ako tá hudobná. V jeho rukách sa totiž sprvoti objavili kúsky, ktoré zďaleka nepatrili medzi tie mainstreamové, práve naopak. Išlo síce o staršie jazdené vozidlá, luxusom a výstrednosťou však rozhodne nešetrili. Ako prvý to bol povestný Lexus, teda azda jeho najlegendárnejšie vozidlo s bohatou históriou a viacerými známymi historkami aj v samotných trekoch. Pre úplnosť, biely Lexus GS 300 z deväťdesiatych rokov mal pod kapotou 225-koňový trojliter a navonok zaujal najmä obrovskými chrómami. Neskôr sme ho mali možnosť vidieť v majestátnom Lincolne Navigator či 400-koňovom Maserati Quattroporte piatej generácie z roku približne 2007. I keď šlo o jazdenky, určite neboli zďaleka najlacnejšie, veď v tých rokoch si za také Maserati vedeli majitelia vypýtať od 30-tisíc € vyššie, nehovoriac o údržbe.

 

V spojení s Egom sa ale nepochybne najviac spája Biely Mercedes. Ako iste väčšine vie, keďže sa ním zďaleka netají, v jeho garáži už aj relatívne dlho tróni vôbec najväčší model značky Mercedes-Benz, triedu GL, konkrétne naftová verzia GL 350 BlueTec 4Matic. Cena tejto verzie štartuje na úrovni približne 80-tisíc €, nehovoriac o príplatkovom AMG pakete a inej príplatkovej výbave, ktorej už na pohľad nie je málo. Voľba pohodlného GL-čka s dieselovým agregátom nie je vôbec prekvapivá, najmä ak ide o auto určené na početné cestovanie po koncertoch. 3-litrová V6-ka s výkonom 190 kW / 258 koní si plní preto povinnosti určite príkladne. Na záver pritom treba určite spomenúť, že Ego neraz experimentoval, a svojho medveďa dal hneď viackrát obaliť do efektne fólie. Sprvoti to bola matná biela v kombinácii s čiernymi 21'' AMG diskami, no a následne statočne zamiešal karty a vďaka blyštiacej chrómovej fólii urobil zo svojho tátoša pojazdné zrkadlo. Žiaľ, séria neskorších nehôd ho časom donútila fóliu zrušiť, GL 350-ka však v jeho rukách naďalej križuje mapu.

 

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a MercedesyNa akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a MercedesyNa akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy


 

Kali

Prešlo už pár rokov a Kali ostáva naďalej verný svojej obľúbenej značke. Svoju staršiu Hondu Accord modelového roku +/- 2003 síce predčasom stihol vymeniť za novšiu generáciu z roku 2009, v jeho rukách ale teda stále ostáva japonská klasička, ktorá sa mimochodom pomaly, ale isto vytráca z predajní na starom kontinente. V každom prípade, Kalimu táto automobilka očividne učarovala a nehodlal presedlávať na inú. Detailnejšie informácie o motorizácii neviem, podľa fotiek však môžeme vidieť, že čiernemu Japoncovi nechal do tej istej farby zabaliť aj všetky exteriérové detaily vrátane masky či kolies, čím sa postaral o v dnešnej dobe stále populárnu konfiguráciu známu ako black on black

 

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a MercedesyNa akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a MercedesyNa akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy


 

Majk Spirit

Rukami Speezyho prešlo odstupom času množstvo vozidiel, vrátane viacerých reklamných. Z nedávnej minulosti však najviac evidujeme jeho vlastné Audi A8 druhej generácie, konkrétne z roku 2006. Presnú motorovú verziu nepoznáme, odstupom času nás ale informoval o tom, že jeho black on black predáva. Miesto totiž uvoľňoval jeho novému prírastku, ktorým je opäť vrcholná luxusná limuzína, tentokrát ale s pôvodom zo Stuttgartu. V rámci výmeny stráži siahol po vozidle Mercedes-Benz S 500 Long minulej generácie, teda W221-ke pred faceliftom z rokov 2006-2009. Tú nepoháňa nič iné ako mohutná 5,5-litrová V8-čka s výkonom 285 kW / 388 koní. Cenové relácie v takomto prípade do veľmi veľkej miery záležia od nájazdu kilometrov a samotného stavu, v súčasnosti si však za zachovalé kúsky stále pohybuje na úrovni od minimálne 14-tisíc €. Tesne v závere roka sa však na jeho Instagrame objavili príbehy a fotky, na ktorých si Majk Spirit medzičasom prevzal najnovšie BMW radu 7 tmavej farby. Bližšími podrobnosťami zatiaľ nedisponujeme,  súdiac podľa informácií na sociálnych sieťach by malo ísť s najväčšou pravdepodobnosťou ale skutočne o jeho nové auto. Ako sám dodal, je to jeho vôbec prvý bavorák.

 


 

Pil C

Azda najúspešnejší nováčik na scéne za ostatné roky sa netají tým, že inklinuje k značke z Mníchova, i keď neraz vo svojich trekoch spomenul konkurenčný Mercedes-Benz. Momentálne je v jeho vlastníctve starší naftový model X5 čiernej farby, ako sa nám ale podarilo zistiť, medzičasom si kúpil úplne nové BMW X5 30d, ktoré by mu malo byť doručené už onedlho. Ako sme sa dozvedeli, rozhodoval sa aj medzi novou sedmičkou, nakoniec ale padla voľba na všestrannejšiu iks-päťku v naloženej výbave kvôli väčšej praktickosti a využiteľnosti. Je len otázkou času, kedy tak Lukáša uvidíme na sociálnej sieti alebo v klipe bok po boku nového SUV-čka.

 


 

Rakby Ramon

Pokiaľ ide o Ramona, už pár rokov evidujeme jeho náklonnosť k vozidlám značky Audi. Nielenže sa ukázal prednedávnom v jeho videoklipe skutočne raritné R8 V10 LMX, vo svojom súkromí stále používa súčasný model Audi A6. Čierny exemplár s nádherným 20" obutím poháňa osvedčený 3-litrový agregát TDI s pohon všetkých štyroch kolies quattro. Keďže evidujeme tieto štyri kruhy vyššej strednej triedy v jeho podaní už od roku 2012, dá sa predpokladať, že audinku si zaobstaral ako novú, pričom v tomto prípade sa s danou motorizáciou jej ceny pohybujú od vyše 50-tisíc €.

 

Fajč pauza s panterom

Fotka uverejnená používateľom @ja_som_ramon,


 

Rytmus

Asi nikoho neprekvapí, že najväčším a najzaujímavejším vozovým parkom disponuje práve Rytmus. Za ostatné obdobie jeho rukami prešlo skutočne obrovské množstvo vozidiel, pričom do veľkej miery za to môžu aj všakovaké postranné aktivity. Spomeňme napríklad také Repíky starej matere, kde je v každej časti prítomné iné auto, a prakticky vždy je vo veci niečo zaujímave. Či už ide o luxusnú Panameru GTS, športový McLaren 570S, brutálne G 500 4x42, najnovší Maybach či upravený Brabus. Okrem toho sme svedkami už dlhší čas akejsi spolupráce s BMW, respektíve s podznačkou Mini, vďaka čomu sa z času na čas objaví v nejakom novom modeli tejto ikonickej značky - či už šlo o najnovší Mini Cooper v 3 či 5-dverových verziách, vo vyhotovení Cabrio alebo väčšom Clubmane.

 

Pokiaľ ide o jeho vlastné vozidlá, nepochybne najväčším highlightom je dobre známe Bentley Continental GT. Luxusný cestný rýchlik prvej generácie poháňa mohutný dvanásťvalcový, 6-litrový motor s výkonom 560 koní. Okrem toho, Páťa siahol aj po aftermarketových úpravách, a to z dieľne jedného z najlepších tunerov na svete, Mansory. Predné partie zdobí masívnejší nárazník, ďalej nechýbajú väčšie bočné prahy a zadný nárazník so štvoricou veľkých, hranatých výfukov. Všetko to podčiarkujú efektné, až 22" disky Silver Mist od Bentley v čiernom vyhotovení. V minulosti sme Patrika mohli vidieť v niekoľkých jeho limuzínach, na čele s množstvom sedmičkových bavorákov, no nechýbal ani Mercedes-Benz S 500 Long. Už nejaký ten čas mu však slúži luxusné Audi A8 Long, ktoré využíva predovšetkým na pracovné účely, teda najmä na presun na koncerty a vystúpenia. Ako sám povedal, Audi dal tentokrát prednosť kvôli výhodnej ponuke, ktorú dostal. Pre úplnosť, ide o naftovú verziu, pričom ako sám poznamenal, daný typ vozidla používa na dlhé trasy, nevidel preto dôvod siahnuť po benzínovej alternatíve, ktorá by bola zbytočne finančne náročnejšia. Tu mu išlo hlavne o komfort, pohodlie a výborný sound systém. Na záver doplňme, že jeho úplne prvým vozidlom bol starý S-kový Mercedes, ktorý poznáme pod prezývkou Mamut.

 

 

 

 

 

 


 

Samey

Člen košickej formácie Haha Crew sa o tom, že inklinuje k značke Mercedes-Benz, nechal počuť už aj na albume Vlna, kde sme nielenže našli skladbu zhodného názvu, ale netajil i budúcu kúpu. Slovo dalo slovo, a krátko na to sa na jeho sociálnych sieťach objavilo pár záberov, kde sa ukázalo čierne C-čko generácie W204. Konkrétne ide o predfaceliftovanú verziu C 220 CDI s výkonom 125 kW / 170 koní a výhradne zadným pohonom. K jej predstaveniu došlo v roku 2007, modernizácie sme sa dočkali v roku 2011. Pokiaľ ide o cenové relácie, tie sa v závislosti od verzie v súčasnosti pohybujú na úrovni od približne 8-tisíc €.

 

@fashiondeala dnes a zajtra. @footshop, #textile od d&tt, @s.treat2016... gratulujem yaksha, zvladol si to

Fotka uverejnená používateľom @sameyhahacrew,


 

Separ

V spojení so Separom si azda väčšina z vás vybaví Audi A4 Avant (medzičasom už minulej generácie B8), a to najmä vďaka v tej dobe relatívne výnimočnému polepu v štýle (nebohej) Olssonovej RS6-ky. Neprešlo však veľa času a zaujímavý wrap vymenili za iný. Ako sám napísal, z daného maskáčového polepu sa odstupom času stal veľký mainstream, s čím musíme len a len súhlasiť, a preto dal prednosť hnedej matnej fólii. Tá už síce nevzbudzovala taký rozruch, dovolíme si ale tvrdiť, že výsledok stál za to ešte viac. V čase, keď sa však rodinka Separovcov rozrástla sa v ich vozovom parku začal objavovať podstatne väčší Mercedes-Benz ML. Druhú generáciu svetovo úspešného luxusného SUV môžeme evidovať v ich podaní dodnes, a to ako biely exemplár s čiernymi diskami. Keďže ide o verziu 320 CDI, pod kapotou je osvedčený naftový šesťvalec s výkonom 165 kW / 224 koní. Nie je tomu tak dávno, čo sa ale Separ na sociálnych sieťach pochválil novým prírastkom, a to snehobielym Audi Q7 prvej generácie po facelifte. To, o akú verziu presne ide, nie je známe, s najväčšou pravdepodobnosťou ale S-linový kúsok poháňa osvedčený 3-litrový naftový šesťvalec. Na jeho Instagrame sa nedávno ale objavila ďalšia fotografia, kde ML-ku a Q7-čke sekunduje tretí do partie, a to pre zmenu nemecký premiant BMW X6. To, o koho vozidlo ide, je však nejasné.

 

#KtoreNeska #PekneVeciSuSuper

Fotka uverejnená používateľom SEPAR ® (@separ.dms),

 

velice lubim vyšlukovať klučenku v garažach, skor jak sa idem nachalovať.. # #

Fotka uverejnená používateľom SEPAR ® (@separ.dms),

 

 

"Prečo ste ma opustili?" #Jesus

Fotka uverejnená používateľom SEPAR ® (@separ.dms),


 

Yaksha

Aj napriek tomu, že nejde v tom pravom slova zmysle o rapera, Yaksha je neodmysliteľnou súčasťou domácej hip-hopovej scény preto sme ho zahrnuli tiež. Ako sme spomínali už naposledy, sprvoti mu na presun slúžilo staršie Alfa Romeo GT, väčšina z nás si ho ale spája až s nasledovným Japoncom. Dlhé roky sme mohli vidieť, ako Yaksha brázdil nielen Slovenskom v štýlovom sedane strednej triedy, ktorý u nás nie je až tak početne zastúpený. Strieborný Lexus IS 250 druhej generácie, modelového roku +/- 2007 pochádzal z druhej ruky a pod jeho kapotou sa nachádzala 2,5-litrová V6-ka s výkonom 153 kW / 208 koní. V našich končinách menej vyhľadávaný, ale o to exkluzívnejší model bol v plnej výbave, súčasťou ktorej bol veľký 7“ dotykový displej či zvukový systém Mark Levinson so sústavou až 11-tich reproduktorov. Ako ste však iste postrehli, píšem už o ňom v minulom čase, keďže tento rok ho Michal predal, aby presedlal na luxusné BMW 730d Long. Jazdený exemplár v rovnako statočne naloženej výbave sa pýši Individual doplnkami, vrátane špecifického čierneho perleťového laku, s nádychom modrej a zároveň aj zelenej farby. 30d-čko poháňa dobre známy 3-litrový naftový šesťvalec s výkonom 180 kW / 245 koní. Pokiaľ ide o cenu, tento exemplár s príslušným motorom a výbavou sa pohybuje momentálne v hladine 27-tisíc €.

 

Na akých autách sa vozí slovenská rapová scéna? Najväčším hitom sú luxusné Audiny, bavoráky a Mercedesy

Ktorého interpreta vozový par ťa najviac oslovil?
Dalyb
315 hlasov
Dame
598 hlasov
Delik
174 hlasov
Ego
913 hlasov
Kali
676 hlasov
Majk Spirit
384 hlasov
Pil C
171 hlasov
Ramon
113 hlasov
Rytmus
4198 hlasov
Samey
291 hlasov
Separ
2834 hlasov
Yaksha
437 hlasov
Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom
NAHOR
Diskusia21 komentárov
Diskusia je len pre prihlásených
21 komentárov
Zoradiť komentáre podľa obľúbenosti času pridania
avatar
Moloch_Vlavo8. január 2017, 17:35

Ahoj moj. Mohli ste počkať kým mi príde cash z albumiku a kým si kúpim aj ja tátoša, žeby som i ja bol v článku :/

187 Odpovedať · Nahlásiť
Borisko Borko Litvin8. január 2017, 18:21

nikto neni zvedavý na tvoju starú zaprášenu feldu

24 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Moloch_Vlavo8. január 2017, 18:58

vidno že nedávaš pozor čo čítaš moj.. písal som že kúpim nové auto z cashu z albumu, ale dik za reply moj

68 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
MRKKMT8. január 2017, 18:58

Tono S - Fabia 1.2 HTP

94 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
bOuNcEr10. január 2017, 13:20

David ze Senca - Bicykel s vyfucanymi gumami

10 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
semä8. január 2017, 21:05

HTP - horko ťažko potiahne? ouje

9 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Belial9. január 2017, 12:52

Hromada Technických Problémov

-2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
PredámTrávu8. január 2017, 23:31

Honím Tri Valce

-3 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Leumas9. január 2017, 13:15

To ti nevyšlo s tým P :D

14 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Charlie Harper8. január 2017, 19:01

Samey to uz zadrel pri vyjazde z domu, ze tak smuti na kapote?

88 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
0098. január 2017, 22:51

Rakby sa nemá čo machrovať s autom keď ho má kúpené za vreckové od rodičov ako celú svoju slávu.

31 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
ErDo9. január 2017, 8:01

Ten článok písal Rakby? Hore je napísané, že Martinzmartina...

-16 Odpovedať · Nahlásiť
Peter Brzęczyszczykiewicz8. január 2017, 21:23

vidite deticky, ako ich pekne zivite. nevadi.
/inak nemam robotu a byvam v ubytovni/

23 Odpovedať · Nahlásiť
Ell Tí8. január 2017, 20:27

Kaliho Honda je 2.4 i-vtec type S ;) taká istá kráska nám parkuje v garáži

22 Odpovedať · Nahlásiť
LuKe Hrubeš12. január 2017, 17:24

Naprosto super auto taky mi parkuje před barakem jen starši generace :)

1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Analytik8. január 2017, 20:30

Chcelo by to článok na akých autách jazdia slovenskí športovci, keď už tu vyťahujete takéto sra.. ehmm plnohodnotné články o týchto skvelých ľudoch

14 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Samu10. január 2017, 1:12

Ah bože zase ta rapová scéna :D dajte s tým už pokoj!

1 Odpovedať · Nahlásiť
Andrej Cverha9. január 2017, 14:36

Naco je toto dobre? Aby setcia videli za zarobit vie aj kdejaky braskosembraskotam pastickami o seba? Ved to uz vieme, davno.... a nic z toho. Zaujima ma na com sa vozi Lubo Burger, lebo ten aspon tu slovensku scenu napisal, podpisal, zabalil a odoslal...

-1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Martin Slavsky8. január 2017, 19:19

Všetci vieme že kto nemá Teslu je najväčší chudák. Chlapci si môžu dovoliť len trápne autá na fosílne palivá. Dosť čo zasierajú naše mozgy a uši odpadom tak budú zasierať aj našu krásnu slovenskú prírodu!

-39 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Cash-Money9. január 2017, 18:41

nemá teslu suvereno?

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Ľudia sa tešia9. január 2017, 4:26

Nerob si hanbu :D

16 Odpovedať · Nahlásiť
ZOBRAZIŤ ĎALŠIE KOMENTÁRE
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.