Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je sponzorovaný obsah spoločnosti Digitálna Univerzita.
12. septembra 2023, 9:00
Čas čítania 1:33
Sponzorovaný obsah

KVÍZ: Si kreatívec alebo analytik? Otestuj svoje myslenie

KVÍZ: Si kreatívec alebo analytik? Otestuj svoje myslenie
Zdroj: Freepik/DCStudio
ZAUJÍMAVOSTI KVÍZ MARKETING REKLAMY A MARKETING
Uložiť Uložené

Ktorú polovicu mozgu využívaš viac?

Každý človek má dve mozgové hemisféry – pravú a ľavú. Spolupracujú a riadia rôzne funkcie ľudského tela, u každého však dominuje iná z hemisfér. Osoby s dominanciou pravej hemisféry zvyčajne prejavujú väčšiu mieru kreativity a zaujímajú sa o umenie, zatiaľ čo ľudia, u ktorých dominuje ľavá hemisféra, majú tendenciu k analýze a logickému mysleniu.

Nie je to však len o hemisférach. Je to aj o vášni a záľubách, ktoré sú pre teba dôležité. Každý z nás je iný, každý z nás sa na svet či problémy pozerá inak. Niekto všetko dôkladne logicky analyzuje, iný sa do vecí vrhá po hlave. Niekto relaxuje pri číslach, iný pri umení. 

Či už si nespútaný kreatívec s plnou hlavou nápadov, alebo tvrdý logik, svoje schopnosti môžeš využiť naplno. Napríklad v oblasti marketingu, kde sú kreativita aj schopnosť analytického myslenia na nezaplatenie. Content Manager, Social Media Specialist, Brand či Product Manager. Marketingové pozície si vyžadujú kreativitu aj logické myslenie. Na niektorých by si mal byť inovatívny kreatívec so štipkou analytického myslenia, iné sú vhodné pre stratégov milujúcich grafy a tabuľky. 

Nevieš, ktorým smerom sa vydať, alebo sa chceš zdokonaliť? Prihlás sa na Digitálnu Univerzitu. O svoje dlhoročné skúsenosti a cenné know-how sa s tebou podelí viac ako 30 expertov z praxe. Vďaka Digitálnej Univerzite naplno využiješ svoje kreatívne aj analytické schopnosti. Po niekoľkých mesiacoch štúdia sa z teba môže stať Content Creator, Marketingový Stratég aj Social Media Analytik. Vybrať si môžeš z troch študijných programov, ktoré môžeš študovať osobne aj online. 

zisti viac a študuj

Polročné certifikované štúdium digitálneho marketingu je zakončené projektom, na ktorý dohliada skúsený mentor. Po skončení získaš nielen cenné vedomosti, ale aj absolventský certifikát. Máš pocit, že v marketingu si ako doma a bežné kurzy ti nič nedávajú? Prihlás sa na expert štúdium digitálneho marketingu, kde sa prostredníctvom case studies a diskusií s odborníkmi dozvieš všetko o pokročilom marketingu. Okrem znalostí a kontaktov si odnesieš aj certifikát.

Treťou možnosťou je ročné MBA štúdium, na ktorého konci si k menu pripíšeš celosvetovo uznávaný titul MBA. Okrem 12 interaktívnych workshopov získaš aj osobný mentoring a vybrať si budeš môcť z 230 voliteľných predmetov. Štúdium na Digitálnej Univerzite je založené na individuálnom prístupe, hodinách praxe a kontakte so špičkovými odborníkmi. 

Predtým ako sa prihlásiš na štúdium marketingu, urob si náš test a zisti, aké sú tvoje silné stránky a ktorá oblasť by pre teba mohla byť zaujímavá. 

Kvíz
KVÍZ: Si kreatívec alebo analytik?
Ako najradšej tráviš voľné víkendy? Vyber možnosť, ktorá ti je najbližšia.
Zdroj: Pexels/Andrea Piacquadio
112
Ako najradšej tráviš voľné víkendy? Vyber možnosť, ktorá ti je najbližšia.
Voľno nepoznáš, vždy máš na čom pracovať.
Najradšej relaxuješ. S knihou, pri filme alebo pri počúvaní hudby.
Skúšaš, experimentuješ a učíš sa nové veci.
Ak by si sa dnes mohol prihlásiť na jeden voľnočasový krúžok, čo by si si vybral? Vyber jednu možnosť.
Zdroj: Pexels/na voľné použitie
212
Ak by si sa dnes mohol prihlásiť na jeden voľnočasový krúžok, čo by si si vybral? Vyber jednu možnosť.
Maľovanie, písanie alebo čokoľvek kreatívne
Šport
Programovanie alebo vedecký krúžok
Máš možnosť zúčastniť sa na celoslovenskej konferencii. Jedinou podmienkou je pripraviť si 30-minutovú prezentáciu. Čo urobíš?
Zdroj: Unsplash/Sincerely Media
312
Máš možnosť zúčastniť sa na celoslovenskej konferencii. Jedinou podmienkou je pripraviť si 30-minutovú prezentáciu. Čo urobíš?
Polhodinová prezentácia? Nikdy!
Ihneď sa začneš dôkladne pripravovať.
Treba skúšať nové veci, nejako to dopadne.
Kúpil/-a si si nový holobyt a teraz ťa čaká zariaďovanie. Ako budeš postupovať?
Zdroj: Pexels/Karolina Grabowska
412
Kúpil/-a si si nový holobyt a teraz ťa čaká zariaďovanie. Ako budeš postupovať?
Miluješ zariaďovanie a dekorovanie. Vezmeš si dovolenku a vrhneš sa na to.
Požiadaš o pomoc kamaráta, ktorý je bytový dizajnér. Spoločne vytvoríte dokonalé bývanie.
Oslovíš špecializovanú firmu, ktorá sa o všetko postará.
Predstav si, že dostaneš 30 000 € na štart vlastného biznisu. Čomu sa budeš venovať?
Zdroj: Unsplash/Maxim Ilyahov
512
Predstav si, že dostaneš 30 000 € na štart vlastného biznisu. Čomu sa budeš venovať?
Online podnikaniu
Podnikaniu v oblasti gastra alebo ubytovania
Umeleckej činnosti
Radšej by si...
Zdroj: Unsplash/Theo Crazzolara
612
Radšej by si...
... vytvoril/-a vlastnú aplikáciu.
... objavil/-a prelomový vynález.
... založil/-a vlastnú značku.
Aký je tvoj vzťah k moderným technológiám?
Zdroj: Unsplash/John Tuesday
712
Aký je tvoj vzťah k moderným technológiám?
Si ich veľký fanúšik, denne ti uľahčujú život.
Používaš mobil a počítaš, no v novinkách sa nevyznáš.
Snažíš sa držať krok s dobou, no nepreháňaš to.
Ktorý typ spoločenských hier patrí medzi tvoje najobľúbenejšie? Vyber možnosť, ktorá ti je najbližšia.
Zdroj: Unsplash/Christopher Paul High
812
Ktorý typ spoločenských hier patrí medzi tvoje najobľúbenejšie? Vyber možnosť, ktorá ti je najbližšia.
Zábavné párty hry, pri ktorých sa celá skupina zasmeje.
Strategické stolové hry náročné na premýšľanie aj taktiku.
Dobrodružné hry, ktoré ťa vtiahnu do deja.
Tvoj kamoš oslavuje okrúhle narodeniny, a tak mu s partiou naplánujete veľkú párty. Ako bude prebiehať príprava?
Zdroj: Unsplash/Johan Mouchet
912
Tvoj kamoš oslavuje okrúhle narodeniny, a tak mu s partiou naplánujete veľkú párty. Ako bude prebiehať príprava?
Kamoši zariadia praktické veci, na tebe je príprava témy, výzdoby a programu.
Plánovanie je základom úspechu, a preto si pripravíte dôkladný bojový plán. Mohli by ste konkurovať aj cateringovej firme.
Nehrotíte to. Spoločne naplánujete miesto, čas a mená hostí, ostatné necháte, nech sa vyvinie počas večera.
Máš v pláne kúpiť si drahšiu vec. Čo bude prechádzať kúpe?
Zdroj: Pexels.com
1012
Máš v pláne kúpiť si drahšiu vec. Čo bude prechádzať kúpe?
Prečítaš si recenzie na webe, prípadne sa spýtaš kamošov, ktorí s produktom majú skúsenosť.
Urobíš si dôkladný prieskum trhu, cien aj recenzií, zvážiš všetky za aj proti.
Prídeš do obchodu a vec si jednoducho kúpiš.
Čo si najčastejšie objednávaš v reštaurácii?
Zdroj: Unsplash/Louis Hansel
1112
Čo si najčastejšie objednávaš v reštaurácii?
Vždy si objednáš niečo nové, pretože miluješ experimentovanie.
Zostávaš verný overenej klasike.
Necháš si poradiť od obsluhy.
Ako obvykle reaguješ, keď sa objaví nečakaný problém?
Zdroj: Unsplash/Usman Yousaf
1212
Ako obvykle reaguješ, keď sa objaví nečakaný problém?
Racionálne a v pokoji zhodnotíš situáciu.
Bez váhania vychrlíš niekoľko absurdných aj reálnych nápadov, ktoré by mohli fungovať.
Najprv spanikáriš, no potom v pokoji popremýšľaš.
Vyhodnotiť kvíz
Domov
Zdieľať
Diskusia