Ak ste dobrodružstvo Dory a Nema ešte nevideli, bežte do kín.
Nostalgická snímka Hľadá sa Dory momentálne valcuje kiná a príbeh z morského prostredia nám aj po trinástich rokoch dokázal navodiť krásne spomienky na originál. Pre mnohých z nás je to akýsi návrat do detstva. Faktom je, že si film v priebehu otváracieho víkendu Spojených štátov zarobil slušných 136 miliónov (186 miliónov celosvetovo) a tržby budú aj v nasledujúcich dňoch vysoké. Štúdio Pixar sa rozhodlo svojich divákov nalákať do kín ešte viac a vydalo do sveta krátke video. V ňom sa vraciame do obdobia, kedy bola Dory ešte len malou rozkošnou rybičkou žijúcou so svojimi starostlivými rodičmi. Tí, ktorí ste navštívili kino, scénu dobre poznáte a môžete si ju opäť pripomenúť.