Benicia del Tora si turisti mýlia s Antoniom Banderasom.
Držiteľovi najprestížnejšieho filmového ocenenia Beniciovi del Torovi sa deje nepríjemná vec. Aj napriek tomu, že tento držiteľ Oscara je známy na celom svete, má obrovskú charizmu a neprehliadnuteľný look, ľudia si ho neustále mýlia s iným úspešným hercom. Pre herca takéhoto formátu je to veľmi nepríjemná vec. Byť hviezdou, o ktorej si ľudia myslia, že ju dobre poznajú, pričom opak je pravdou. A nie je sám. Heineken má rovnaký problém. Možno aj preto sa Benicio stal hlavným hrdinom ich najnovšej reklamnej kampane: „Za hviezdou sa ukrýva viac“.
Značka holandského ležiaku má viac ako 140 rokov, predáva sa v 192 krajinách sveta a stále je v rukách jednej rodiny. Ich červená hviezda a zelená fľaša sa stali za ten čas ikonami. V prvom príbehu vidieť paralelu medzi svetoznámym hercom a pivom Heineken, keďže obom sa nedostáva zaslúženého uznania za tvrdú a poctivú prácu.
V druhom videu sa popri Del Torovi objaví aj hlavný sládok spoločnosti Heineken Willem van Waesberghe (áno, Heineken je pivo, a preto má svojho sládka). Vysvetlia nám, aké je náročné zachovať rovnakú kvalitu piva na celom svete.
Mimochodom, ak sa ocitnete v podniku, kde čapujú Heineken, určite si ho objednajte, čapuje sa totiž jedinečným spôsobom, ktorý sa nazýva Star Serve.