Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. apríla 2016 o 13:01
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Najnovšia reklama pre Heineken si uťahuje zo slávy herca, ktorý je rovnako ako amsterdamské pivo známy na celom svete

REFRESHER
Uložiť Uložené

Benicia del Tora si turisti mýlia s Antoniom Banderasom.

Držiteľovi najprestížnejšieho filmového ocenenia Beniciovi del Torovi sa deje nepríjemná vec. Aj napriek tomu, že tento držiteľ Oscara je známy na celom svete, má obrovskú charizmu a neprehliadnuteľný look, ľudia si ho neustále mýlia s iným úspešným hercom. Pre herca takéhoto formátu je to veľmi nepríjemná vec. Byť hviezdou, o ktorej si ľudia myslia, že ju dobre poznajú, pričom opak je pravdou. A nie je sám. Heineken má rovnaký problém. Možno aj preto sa Benicio stal hlavným hrdinom ich najnovšej reklamnej kampane: „Za hviezdou sa ukrýva viac“.

Značka holandského ležiaku má viac ako 140 rokov, predáva sa v 192 krajinách sveta a stále je v rukách jednej rodiny. Ich červená hviezda a zelená fľaša sa stali za ten čas ikonami. V prvom príbehu vidieť paralelu medzi svetoznámym hercom a pivom Heineken, keďže obom sa nedostáva zaslúženého uznania za tvrdú a poctivú prácu.

V druhom videu sa popri Del Torovi objaví aj hlavný sládok spoločnosti Heineken Willem van Waesberghe (áno, Heineken je pivo, a preto má svojho sládka). Vysvetlia nám, aké je náročné zachovať rovnakú kvalitu piva na celom svete.

Mimochodom, ak sa ocitnete v podniku, kde čapujú Heineken, určite si ho objednajte, čapuje sa totiž jedinečným spôsobom, ktorý sa nazýva Star Serve.

Domov
Zdieľať
Diskusia