Najväčšia sociálna sieť na svete plánuje rozbehnúť novú "zlatú baňu".
Populárna komunikačná platforma, ktorá má v súčasnosti viac ako 800 miliónov používateľov mesačne, plánuje v blízkej budúcnosti zaviesť nový spôsob reklamy, kde by privilegované spoločnosti mohli ponúkať svoje služby alebo výrobky. Nepôjde však o zobrazovanie klasického reklamného banneru, ale posielanie priamych správ vybraným používateľom. Tým sú myslení takí, na ktorých má byť ponuka cielená. Podmienkou je to, aby ten, kto takúto správu v aplikácii Messenger dostane, už niekedy fanpage odosielateľa osobne kontaktoval prostredníctvom správ. Ak sa teda niekto niekedy niečo pýtal napríklad podpory pre zákazníkov špecifického e-shopu, môže podobné prekvapenie celkom reálne očakávať. Facebook pritom pre web The Verge možné zmeny nepoprel, bližšie detaily ale neodhalil. Navyše potvrdil aj potrebu mať povolenie otravovať reklamou, pretože by v opačnom prípade mohol negatívne ovplyvniť používateľské skúsenosti.