Aj keď si už asi väčšina z nás za posledné roky úplne zvykla na nakupovanie cez internet, adidas sa snaží napraviť tento fakt a vybrané predajne po celom svete tak upravuje do takej podoby
Aj keď si už asi väčšina z nás za posledné roky úplne zvykla na nakupovanie cez internet, adidas sa snaží napraviť tento fakt a vybrané predajne po celom svete tak upravuje do takej podoby, aby sa nakupovanie vonku stalo opäť kultúrnym zážitkom. Po Berlíne sa tak najnovšie vylepšenia dočkala aj predajňa adidas Originals v Šanghaji, ktorá teraz taktiež zapadá do konceptu Neighbourhood. Vďaka nemu sa interiér aj exteriér predajní prispôsobuje miestu, na ktorom je predajňa postavená a preberá tak aj charakteristické kultúrne črty daného národa a mesta. V pláne má adidas ešte podobne vylepšiť aj predajne v New Yorku, Londýne, Moskve, Paríži alebo Soule, ktoré by sa tak rovnako mali stať významným miestom pre všetkých sneakerheads a módnych fans, keďže by sa v týchto predajniach mali v budúcnosti konať aj rôzne exhibície, výstavy, podujatia a samozrejme limitované releasy.